SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKA JEST REPREZENTOWANA PRZEZ KOMPLEMENTARIUSZA, TO JEST SPÓŁKĘ MEDIA MARKT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI ZASADAMI REPREZENTACJI.
Organizacja Media markt polska osiągnęła 79 689 007 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 79 688 448 zł. Pozostałe przychody to 559 zł.
Całkowite koszty wyniosły 80 647 241 zł.
Strata netto wyniosła 958 793 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -4 528 399 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 79 689 007 zł w 2022 roku.
• 69 189 197 zł w 2021 roku.
• 65 667 018 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1 618 359 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -958 793 zł w 2022 roku.
• -658 135 zł w 2021 roku.
• -1 398 265 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media markt polska wynosi 53 126 005 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 199 222 517 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -8 791 932 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 53 126 005 zł w 2022 roku.
• 46 126 132 zł w 2021 roku.
• 43 778 012 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media markt polska wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media markt polska wyniosła 21 988 622 zł.
a
ktywa trwałe to 2 689 492 zł.
a
ktywa obrotowe to 19 299 130 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 21 988 622 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -2 570 749 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 24 559 371 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 695 676 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 21 988 622 zł w 2022 roku.
• 15 949 757 zł w 2021 roku.
• 15 341 373 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 37%.
Marża operacyjna wyniosła -0%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -313.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media markt polska wyniosły 24 559 371 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 21 988 622 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 112%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1 092 726 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 24 559 371 zł w 2022 roku
• 17 561 712 zł w 2021 roku
• 16 295 194 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 112% w 2022 roku
• 110% w 2021 roku
• 106% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media markt polska wykazała przychody na poziomie 79 689 007 zł.
Organizacja zarobiła -315 393 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 643 401 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -958 793 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -204% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 128 680 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 643 401 zł w 2022 roku
• 105 653 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Media markt polska wykazała zysk netto większy niż 28% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 89% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 99% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 28% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 89% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 94% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 58% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki