Organizacja Media markt polska osiągnęła 24 234 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 24 234 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 262 944 zł.
Strata netto wyniosła 238 710 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -219 353 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 24 234 zł w 2022 roku.
• 2 909 818 zł w 2021 roku.
• 64 846 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -213 342 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -238 710 zł w 2022 roku.
• 191 958 zł w 2021 roku.
• -825 984 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media markt polska wynosi 16 156 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 60 584 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -940 335 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 16 156 zł w 2022 roku.
• 2 707 709 zł w 2021 roku.
• 43 231 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media markt polska wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
• 0,04% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media markt polska wyniosła 3 995 313 zł.
a
ktywa trwałe to 3 367 813 zł.
a
ktywa obrotowe to 627 500 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 995 313 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -663 842 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 659 154 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 545 663 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 995 313 zł w 2022 roku.
• 4 210 399 zł w 2021 roku.
• 4 579 796 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 36%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła -985%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -14.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -211.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media markt polska wyniosły 4 659 154 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 995 313 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 117%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 854 031 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 659 154 zł w 2022 roku
• 4 635 530 zł w 2021 roku
• 5 196 885 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 17.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 117% w 2022 roku
• 110% w 2021 roku
• 113% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media markt polska wykazała przychody na poziomie 24 234 zł.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Media markt polska wykazała zysk netto większy niż 4% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 46% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00003%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 4% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 46% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 90% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 84% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.00003%.