Organizacja Media markt polska sp. z o.o. gdańsk i osiągnęła 86 743 352 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 86 733 947 zł. Pozostałe przychody to 9405 zł.
Całkowite koszty wyniosły 90 470 888 zł.
Strata netto wyniosła 3 736 942 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -35 930 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 86 743 352 zł w 2022 roku.
• 89 353 181 zł w 2021 roku.
• 86 897 918 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1 200 788 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -3 736 942 zł w 2022 roku.
• -1 964 498 zł w 2021 roku.
• -6 986 913 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media markt polska sp. z o.o. gdańsk i wynosi 57 828 901 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 216 858 379 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 897 553 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 57 828 901 zł w 2022 roku.
• 59 568 788 zł w 2021 roku.
• 57 931 945 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media markt polska sp. z o.o. gdańsk i wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,05% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media markt polska sp. z o.o. gdańsk i wyniosła 21 573 926 zł.
a
ktywa trwałe to 2 485 897 zł.
a
ktywa obrotowe to 19 088 028 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 21 573 926 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -15 287 522 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 36 861 447 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -251 415 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 21 573 926 zł w 2022 roku.
• 19 628 983 zł w 2021 roku.
• 24 297 330 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 24%.
Marża operacyjna wyniosła -4%.
Marża netto wyniosła -4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -108.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media markt polska sp. z o.o. gdańsk i wyniosły 36 861 447 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 21 573 926 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 171%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 886 089 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 36 861 447 zł w 2022 roku
• 31 179 563 zł w 2021 roku
• 33 883 412 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 14.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 171% w 2022 roku
• 159% w 2021 roku
• 139% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. gdańsk i wykazała przychody na poziomie 86 743 352 zł.
Organizacja zarobiła -3 577 385 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 159 556 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -3 736 942 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -4% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 31 911 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 159 556 zł w 2022 roku
• 159 556 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. gdańsk i wykazała zysk netto większy niż 2% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 90% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 84% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 2% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 90% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 92% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 83% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do MEDIA MARKT POLSKA SP. Z O.O. GDAŃSK I