Organizacja Media markt polska sp. z o.o. szczecin osiągnęła 124 436 623 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 124 425 865 zł. Pozostałe przychody to 10 758 zł.
Całkowite koszty wyniosły 126 761 098 zł.
Strata netto wyniosła 2 335 233 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -3 433 075 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 124 436 623 zł w 2022 roku.
• 127 153 680 zł w 2021 roku.
• 119 801 617 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -2 108 847 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2 335 233 zł w 2022 roku.
• 70 151 zł w 2021 roku.
• -3 524 243 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media markt polska sp. z o.o. szczecin wynosi 82 957 749 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 311 091 558 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -8 922 517 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 82 957 749 zł w 2022 roku.
• 85 049 724 zł w 2021 roku.
• 79 867 745 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media markt polska sp. z o.o. szczecin wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media markt polska sp. z o.o. szczecin wyniosła 28 603 477 zł.
a
ktywa trwałe to 1 409 807 zł.
a
ktywa obrotowe to 27 193 670 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 28 603 477 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -5 344 880 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 33 948 357 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -2 822 505 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 28 603 477 zł w 2022 roku.
• 26 105 551 zł w 2021 roku.
• 27 394 770 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 44%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -361 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media markt polska sp. z o.o. szczecin wyniosły 33 948 357 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 28 603 477 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 119%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1 664 729 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 33 948 357 zł w 2022 roku
• 29 115 198 zł w 2021 roku
• 30 474 568 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 119% w 2022 roku
• 112% w 2021 roku
• 111% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. szczecin wykazała przychody na poziomie 124 436 623 zł.
Organizacja zarobiła -2 064 333 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 270 900 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2 335 233 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -13% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 54 180 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 270 900 zł w 2022 roku
• 394 573 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. szczecin wykazała zysk netto większy niż 7% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 98% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 94% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 7% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 98% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 60% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do MEDIA MARKT POLSKA SP. Z O.O. SZCZECIN