Organizacja Media markt polska sp. z o.o. katowice i osiągnęła 93 940 556 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 93 936 137 zł. Pozostałe przychody to 4418 zł.
Całkowite koszty wyniosły 97 606 631 zł.
Strata netto wyniosła 3 670 494 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 5 025 511 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 93 940 556 zł w 2022 roku.
• 95 511 546 zł w 2021 roku.
• 71 254 892 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1 164 099 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -3 670 494 zł w 2022 roku.
• -2 494 397 zł w 2021 roku.
• -6 308 884 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media markt polska sp. z o.o. katowice i wynosi 62 627 037 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 234 851 389 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 563 741 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 62 627 037 zł w 2022 roku.
• 63 674 364 zł w 2021 roku.
• 47 503 261 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media markt polska sp. z o.o. katowice i wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
• 0,05% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media markt polska sp. z o.o. katowice i wyniosła 23 733 056 zł.
a
ktywa trwałe to 923 235 zł.
a
ktywa obrotowe to 22 809 822 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 23 733 056 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -16 611 160 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 40 344 217 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 924 011 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 23 733 056 zł w 2022 roku.
• 22 120 839 zł w 2021 roku.
• 19 522 990 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 22%.
Marża operacyjna wyniosła -4%.
Marża netto wyniosła -4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -92.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media markt polska sp. z o.o. katowice i wyniosły 40 344 217 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 23 733 056 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 170%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4 335 043 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 40 344 217 zł w 2022 roku
• 35 061 505 zł w 2021 roku
• 29 969 260 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 14.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 170% w 2022 roku
• 159% w 2021 roku
• 154% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. katowice i wykazała przychody na poziomie 93 940 556 zł.
Organizacja zarobiła -3 607 687 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 62 807 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -3 670 494 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -2% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 12 561 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 62 807 zł w 2022 roku
• 296 103 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. katowice i wykazała zysk netto większy niż 3% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 93% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 67% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 3% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 93% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 95% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 82% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do MEDIA MARKT POLSKA SP. Z O.O. KATOWICE I