Organizacja Media markt polska sp. z o.o. poznań i osiągnęła 74 215 188 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 74 212 425 zł. Pozostałe przychody to 2763 zł.
Całkowite koszty wyniosły 75 588 195 zł.
Strata netto wyniosła 1 375 770 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1 574 762 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 74 215 188 zł w 2022 roku.
• 66 040 798 zł w 2021 roku.
• 67 986 697 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -999 954 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 375 770 zł w 2022 roku.
• -3 981 046 zł w 2021 roku.
• -2 056 286 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media markt polska sp. z o.o. poznań i wynosi 49 476 792 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 185 537 971 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -4 009 042 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 49 476 792 zł w 2022 roku.
• 44 027 199 zł w 2021 roku.
• 45 324 465 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media markt polska sp. z o.o. poznań i wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media markt polska sp. z o.o. poznań i wyniosła 16 668 403 zł.
a
ktywa trwałe to 1 144 617 zł.
a
ktywa obrotowe to 15 523 786 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 16 668 403 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -7 286 342 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 23 954 744 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 409 119 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 16 668 403 zł w 2022 roku.
• 14 081 463 zł w 2021 roku.
• 16 406 346 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 19%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -177.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media markt polska sp. z o.o. poznań i wyniosły 23 954 744 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 16 668 403 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 144%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 128 149 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 23 954 744 zł w 2022 roku
• 19 992 035 zł w 2021 roku
• 18 335 872 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 144% w 2022 roku
• 142% w 2021 roku
• 112% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. poznań i wykazała przychody na poziomie 74 215 188 zł.
Organizacja zarobiła -1 375 770 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1 375 770 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. poznań i wykazała zysk netto większy niż 22% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 87% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 22% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 87% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 82% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 72% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do MEDIA MARKT POLSKA SP. Z O.O. POZNAŃ I