Organizacja Media markt polska sp. z o.o. wrocław ii osiągnęła 69 021 764 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 69 015 421 zł. Pozostałe przychody to 6343 zł.
Całkowite koszty wyniosły 71 528 147 zł.
Strata netto wyniosła 2 512 726 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1 783 647 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 69 021 764 zł w 2022 roku.
• 67 446 366 zł w 2021 roku.
• 58 404 163 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1 331 345 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2 512 726 zł w 2022 roku.
• -2 830 158 zł w 2021 roku.
• -2 173 564 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media markt polska sp. z o.o. wrocław ii wynosi 46 014 509 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 172 554 410 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -4 570 898 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 46 014 509 zł w 2022 roku.
• 44 964 244 zł w 2021 roku.
• 38 936 108 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media markt polska sp. z o.o. wrocław ii wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
• 0,03% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media markt polska sp. z o.o. wrocław ii wyniosła 18 232 372 zł.
a
ktywa trwałe to 2 000 942 zł.
a
ktywa obrotowe to 16 231 431 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 18 232 372 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -7 072 004 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 25 304 376 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -996 526 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 18 232 372 zł w 2022 roku.
• 16 342 337 zł w 2021 roku.
• 14 797 606 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 36%.
Marża operacyjna wyniosła -3%.
Marża netto wyniosła -4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -179.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media markt polska sp. z o.o. wrocław ii wyniosły 25 304 376 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 18 232 372 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 139%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 506 675 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 25 304 376 zł w 2022 roku
• 20 901 614 zł w 2021 roku
• 16 526 726 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 139% w 2022 roku
• 128% w 2021 roku
• 112% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. wrocław ii wykazała przychody na poziomie 69 021 764 zł.
Organizacja zarobiła -2 315 103 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 197 623 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2 512 726 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 39 525 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 197 623 zł w 2022 roku
• 23 737 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. wrocław ii wykazała zysk netto większy niż 5% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 87% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 5% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 86% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 88% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 70% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do MEDIA MARKT POLSKA SP. Z O.O. WROCŁAW II