Organizacja Media markt polska sp. z o.o. zabrze osiągnęła 60 551 516 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 60 551 248 zł. Pozostałe przychody to 268 zł.
Całkowite koszty wyniosły 62 727 289 zł.
Strata netto wyniosła 2 176 041 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 472 103 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 60 551 516 zł w 2022 roku.
• 52 080 098 zł w 2021 roku.
• 48 860 621 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -515 208 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2 176 041 zł w 2022 roku.
• -1 569 899 zł w 2021 roku.
• -2 879 957 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media markt polska sp. z o.o. zabrze wynosi 40 367 677 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 151 378 789 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 661 402 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 40 367 677 zł w 2022 roku.
• 34 720 065 zł w 2021 roku.
• 32 573 747 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media markt polska sp. z o.o. zabrze wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media markt polska sp. z o.o. zabrze wyniosła 12 661 566 zł.
a
ktywa trwałe to 1 560 153 zł.
a
ktywa obrotowe to 11 101 413 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 12 661 566 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -8 256 811 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 20 918 377 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 76 713 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 12 661 566 zł w 2022 roku.
• 11 214 402 zł w 2021 roku.
• 10 276 062 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 26%.
Marża operacyjna wyniosła -3%.
Marża netto wyniosła -4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 26.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media markt polska sp. z o.o. zabrze wyniosły 20 918 377 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 12 661 566 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 165%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 652 675 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 20 918 377 zł w 2022 roku
• 17 295 171 zł w 2021 roku
• 14 786 932 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 12.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 165% w 2022 roku
• 154% w 2021 roku
• 144% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. zabrze wykazała przychody na poziomie 60 551 516 zł.
Organizacja zarobiła -2 014 049 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 161 992 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2 176 041 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 32 398 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 161 992 zł w 2022 roku
• 93 321 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. zabrze wykazała zysk netto większy niż 9% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 80% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 84% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 9% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 80% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 70% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 81% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do MEDIA MARKT POLSKA SP. Z O.O. ZABRZE