Organizacja Media markt polska sp. z o.o. zabrze osiągnęła 49 430 640 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 49 428 422 zł. Pozostałe przychody to 2218 zł.
Całkowite koszty wyniosły 54 880 109 zł.
Strata netto wyniosła 5 451 687 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -626 727 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 49 430 640 zł w 2023 roku.
• 60 551 516 zł w 2022 roku.
• 52 080 098 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -975 281 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -5 451 687 zł w 2023 roku.
• -2 176 041 zł w 2022 roku.
• -1 569 899 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Media markt polska sp. z o.o. zabrze wynosi -5,53 mln zł.
EBITDA Media markt polska sp. z o.o. zabrze wynosi -5,53 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
987 801 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -5 525 809 zł w
2023 roku.
• -1 919 313 zł w
2022 roku.
• -1 475 975 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
921 521 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -5 528 128 zł w
2023 roku.
• -2 083 650 zł w
2022 roku.
• -1 936 209 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media markt polska sp. z o.o. zabrze wynosi 32 953 760 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 123 576 600 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -684 484 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 32 953 760 zł w 2023 roku.
• 40 367 677 zł w 2022 roku.
• 34 720 065 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media markt polska sp. z o.o. zabrze wynosi 0,56%. To oznacza, że firma ma szansę 0,56% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,040% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,56% w 2023 roku.
• 0,32% w 2022 roku.
• 0,32% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła -2 537 277
zł.
Koszty operacyjne Media markt polska sp. z o.o. zabrze wyniosły -54 954 231
zł.
Wynagrodzenia stanowią 5%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
168 620 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• -2 537 277 zł w 2023 roku
• -3 163 745 zł w 2022 roku
• -2 923 614 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
5% w 2023 roku
•
5% w 2022 roku
•
5% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media markt polska sp. z o.o. zabrze wyniosła 12 743 538 zł.
a
ktywa trwałe to 639 985 zł.
a
ktywa obrotowe to 12 103 552 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 12 743 538 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -13 708 497 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 26 452 035 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 77 590 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 12 743 538 zł w 2023 roku.
• 12 661 566 zł w 2022 roku.
• 11 214 402 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -43%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 40%.
Marża operacyjna wyniosła -11%.
Marża netto wyniosła -11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 24.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media markt polska sp. z o.o. zabrze wyniosły 26 452 035 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 12 743 538 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 208%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 299 506 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 26 452 035 zł w 2023 roku
• 20 918 377 zł w 2022 roku
• 17 295 171 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 17.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 208% w 2023 roku
• 165% w 2022 roku
• 154% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. zabrze wykazała przychody na poziomie 49 430 640 zł.
Organizacja zarobiła -5 196 373 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 255 314 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -5 451 687 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -5% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 42 552 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 255 314 zł w 2023 roku
• 161 992 zł w 2022 roku
• 93 321 zł w 2021 roku
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. zabrze wykazała zysk netto większy niż 4% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 90% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 4% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 81% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 79% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 92% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
MEDIA MARKT POLSKA SP. Z O.O. ZABRZE