SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKA JEST REPREZENTOWANA PRZEZ KOMPLEMENTARIUSZA, TO JEST SPÓŁKĘ MEDIA MARKT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI ZASADAMI REPREZENTACJI.
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. radom osiągnęła 48 917 503 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 48 916 846 zł. Pozostałe przychody to 657 zł.
Całkowite koszty wyniosły 48 661 826 zł.
Zysk netto wyniósł 255 020 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -4 390 899 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 48 917 503 zł w 2022 roku.
• 46 249 023 zł w 2021 roku.
• 52 119 207 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -316 396 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 255 020 zł w 2022 roku.
• -918 064 zł w 2021 roku.
• -2 234 060 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Media markt polska sp. z o.o. radom wynosi 319 tys. zł.
EBITDA Media markt polska sp. z o.o. radom wynosi 233 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
288 028 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 318 862 zł w
2022 roku.
• -898 748 zł w
2021 roku.
• -2 199 140 zł w
2020 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
196 936 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 233 322 zł w
2022 roku.
• -1 317 618 zł w
2021 roku.
• -2 717 067 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media markt polska sp. z o.o. radom wynosi 33 631 747 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 122 293 757 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -4 256 001 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 33 631 747 zł w 2022 roku.
• 30 832 682 zł w 2021 roku.
• 34 746 138 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media markt polska sp. z o.o. radom wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,007% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
• 0,06% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media markt polska sp. z o.o. radom wyniosła 12 771 869 zł.
a
ktywa trwałe to 1 210 863 zł.
a
ktywa obrotowe to 11 561 006 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 12 771 869 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -3 251 883 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 16 023 752 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 503 226 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 12 771 869 zł w 2022 roku.
• 9 780 572 zł w 2021 roku.
• 10 647 294 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -8%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -88.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media markt polska sp. z o.o. radom wyniosły 16 023 752 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 12 771 869 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 125%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -768 650 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 16 023 752 zł w 2022 roku
• 13 287 475 zł w 2021 roku
• 13 236 133 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 125% w 2022 roku
• 136% w 2021 roku
• 124% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. radom wykazała przychody na poziomie 48 917 503 zł.
Organizacja zarobiła 255 020 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 255 020 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. radom wykazała zysk netto większy niż 84% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 72% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.9%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 72% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 71% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 64% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.9%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do MEDIA MARKT POLSKA SP. Z O.O. RADOM