SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKA JEST REPREZENTOWANA PRZEZ KOMPLEMENTARIUSZA, TO JEST SPÓŁKĘ MEDIA MARKT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI ZASADAMI REPREZENTACJI.
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. łódź ii osiągnęła 64 659 236 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 64 656 609 zł. Pozostałe przychody to 2627 zł.
Całkowite koszty wyniosły 66 716 511 zł.
Strata netto wyniosła 2 059 902 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1 740 153 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 64 659 236 zł w 2022 roku.
• 59 566 326 zł w 2021 roku.
• 58 338 313 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -710 780 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2 059 902 zł w 2022 roku.
• -3 653 637 zł w 2021 roku.
• -4 697 672 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media markt polska sp. z o.o. łódź ii wynosi 43 106 157 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 161 648 090 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -2 421 902 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 43 106 157 zł w 2022 roku.
• 39 710 884 zł w 2021 roku.
• 38 892 209 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media markt polska sp. z o.o. łódź ii wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
• 0,04% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media markt polska sp. z o.o. łódź ii wyniosła 17 031 365 zł.
a
ktywa trwałe to 1 166 574 zł.
a
ktywa obrotowe to 15 864 791 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 17 031 365 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -10 528 387 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 27 559 751 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -337 127 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 17 031 365 zł w 2022 roku.
• 16 276 687 zł w 2021 roku.
• 14 347 228 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 20%.
Marża operacyjna wyniosła -3%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -63.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media markt polska sp. z o.o. łódź ii wyniosły 27 559 751 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 17 031 365 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 162%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 857 350 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 27 559 751 zł w 2022 roku
• 24 745 171 zł w 2021 roku
• 19 162 076 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 12.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 162% w 2022 roku
• 152% w 2021 roku
• 134% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. łódź ii wykazała przychody na poziomie 64 659 236 zł.
Organizacja zarobiła -1 929 605 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 130 298 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2 059 902 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -7% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 26 060 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 130 298 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. łódź ii wykazała zysk netto większy niż 11% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 83% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 79% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 11% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 83% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 85% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 79% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do MEDIA MARKT POLSKA SP. Z O.O. ŁÓDŹ II