Organizacja Media markt polska sp. z o.o. olsztyn osiągnęła 67 918 879 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 67 748 787 zł. Pozostałe przychody to 170 092 zł.
Całkowite koszty wyniosły 69 093 776 zł.
Strata netto wyniosła 1 344 989 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 720 480 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 67 918 879 zł w 2023 roku.
• 65 799 786 zł w 2022 roku.
• 70 280 146 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -714 498 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 344 989 zł w 2023 roku.
• -756 873 zł w 2022 roku.
• 1 104 256 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Media markt polska sp. z o.o. olsztyn wynosi -1,34 mln zł.
EBITDA Media markt polska sp. z o.o. olsztyn wynosi -1,43 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
697 170 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -1 339 019 zł w
2023 roku.
• -595 874 zł w
2022 roku.
• 1 497 616 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
658 257 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -1 434 541 zł w
2023 roku.
• -978 905 zł w
2022 roku.
• 1 027 099 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media markt polska sp. z o.o. olsztyn wynosi 45 279 252 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 169 797 197 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 536 513 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 45 279 252 zł w 2023 roku.
• 44 008 621 zł w 2022 roku.
• 51 980 206 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media markt polska sp. z o.o. olsztyn wynosi 0,25%. To oznacza, że firma ma szansę 0,25% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,023% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,25% w 2023 roku.
• 0,29% w 2022 roku.
• 0,13% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła -4 165 344
zł.
Koszty operacyjne Media markt polska sp. z o.o. olsztyn wyniosły -69 087 806
zł.
Wynagrodzenia stanowią 6%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-11 724 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• -4 165 344 zł w 2023 roku
• -3 837 088 zł w 2022 roku
• -3 334 040 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
6% w 2023 roku
•
6% w 2022 roku
•
5% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media markt polska sp. z o.o. olsztyn wyniosła 20 177 949 zł.
a
ktywa trwałe to 589 800 zł.
a
ktywa obrotowe to 19 588 149 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 20 177 949 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 657 418 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 21 835 367 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -7508 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 20 177 949 zł w 2023 roku.
• 14 970 422 zł w 2022 roku.
• 13 834 789 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 81%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -97 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media markt polska sp. z o.o. olsztyn wyniosły 21 835 367 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 20 177 949 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 108%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 342 728 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 21 835 367 zł w 2023 roku
• 14 780 960 zł w 2022 roku
• 12 888 454 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 108% w 2023 roku
• 99% w 2022 roku
• 93% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. olsztyn wykazała przychody na poziomie 67 918 879 zł.
Organizacja zarobiła -1 225 772 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 119 217 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1 344 989 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 19 869 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 119 217 zł w 2023 roku
• 105 495 zł w 2022 roku
• 385 939 zł w 2021 roku
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. olsztyn wykazała zysk netto większy niż 23% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 87% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 78% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 23% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 87% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 86% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 61% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
MEDIA MARKT POLSKA SP. Z O.O. OLSZTYN