Organizacja Media markt polska sp. z o.o. olsztyn osiągnęła 65 799 786 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 65 796 996 zł. Pozostałe przychody to 2790 zł.
Całkowite koszty wyniosły 66 553 869 zł.
Strata netto wyniosła 756 873 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 440 757 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 65 799 786 zł w 2022 roku.
• 70 280 146 zł w 2021 roku.
• 56 379 731 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -739 775 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -756 873 zł w 2022 roku.
• 1 104 256 zł w 2021 roku.
• -602 366 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media markt polska sp. z o.o. olsztyn wynosi 44 008 621 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 164 499 466 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -2 097 943 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 44 008 621 zł w 2022 roku.
• 51 980 206 zł w 2021 roku.
• 37 586 487 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media markt polska sp. z o.o. olsztyn wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,017% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,10% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media markt polska sp. z o.o. olsztyn wyniosła 14 970 422 zł.
a
ktywa trwałe to 834 870 zł.
a
ktywa obrotowe to 14 135 552 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 14 970 422 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 189 462 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 14 780 960 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 050 516 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 14 970 422 zł w 2022 roku.
• 13 834 789 zł w 2021 roku.
• 15 786 266 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -399%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -212.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media markt polska sp. z o.o. olsztyn wyniosły 14 780 960 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 14 970 422 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 99%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -999 608 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 14 780 960 zł w 2022 roku
• 12 888 454 zł w 2021 roku
• 15 944 187 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 99% w 2022 roku
• 93% w 2021 roku
• 101% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. olsztyn wykazała przychody na poziomie 65 799 786 zł.
Organizacja zarobiła -651 378 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 105 495 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -756 873 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -16% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 21 099 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 105 495 zł w 2022 roku
• 385 939 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. olsztyn wykazała zysk netto większy niż 30% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 75% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 30% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 86% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 80% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 50% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 75% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do MEDIA MARKT POLSKA SP. Z O.O. OLSZTYN