SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
WSPÓLNIKIEM UPRAWNIONYM DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI JEST JEJ KOMPLEMENTARIUSZ, TO JEST SPÓŁKA MEDIA MARKT POLSKA BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organizacja Media markt polska bis osiągnęła 77 471 196 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 77 462 395 zł. Pozostałe przychody to 8801 zł.
Całkowite koszty wyniosły 79 064 410 zł.
Strata netto wyniosła 1 602 014 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 649 239 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 77 471 196 zł w 2022 roku.
• 81 145 260 zł w 2021 roku.
• 66 810 815 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1 056 403 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 602 014 zł w 2022 roku.
• 377 752 zł w 2021 roku.
• -965 038 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media markt polska bis wynosi 51 647 464 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 193 677 990 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 911 107 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 51 647 464 zł w 2022 roku.
• 55 607 850 zł w 2021 roku.
• 44 540 543 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media markt polska bis wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
• 0,06% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media markt polska bis wyniosła 16 946 046 zł.
a
ktywa trwałe to 798 501 zł.
a
ktywa obrotowe to 16 147 546 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 16 946 046 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 744 855 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 18 690 902 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -746 391 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 16 946 046 zł w 2022 roku.
• 16 281 175 zł w 2021 roku.
• 16 704 863 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 92%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -147.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media markt polska bis wyniosły 18 690 902 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 16 946 046 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 110%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -308 620 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 18 690 902 zł w 2022 roku
• 16 424 016 zł w 2021 roku
• 17 225 456 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 110% w 2022 roku
• 101% w 2021 roku
• 103% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media markt polska bis wykazała przychody na poziomie 77 471 196 zł.
Organizacja zarobiła -1 371 284 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 230 730 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1 602 014 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -17% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 46 146 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 230 730 zł w 2022 roku
• 296 357 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Media markt polska bis wykazała zysk netto większy niż 19% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 89% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 19% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 89% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 84% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 57% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki