Organizacja Media markt polska sp. z o.o. wrocław i osiągnęła 115 034 330 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 115 026 303 zł. Pozostałe przychody to 8027 zł.
Całkowite koszty wyniosły 118 723 518 zł.
Strata netto wyniosła 3 697 215 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 7 534 266 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 115 034 330 zł w 2022 roku.
• 84 668 116 zł w 2021 roku.
• 75 978 769 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1 314 243 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -3 697 215 zł w 2022 roku.
• -4 341 495 zł w 2021 roku.
• -6 693 654 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media markt polska sp. z o.o. wrocław i wynosi 76 689 553 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 287 585 825 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 657 044 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 76 689 553 zł w 2022 roku.
• 56 445 410 zł w 2021 roku.
• 50 652 513 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media markt polska sp. z o.o. wrocław i wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
• 0,03% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media markt polska sp. z o.o. wrocław i wyniosła 19 323 682 zł.
a
ktywa trwałe to 1 116 942 zł.
a
ktywa obrotowe to 18 206 740 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 19 323 682 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -16 152 080 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 35 475 762 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -515 264 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 19 323 682 zł w 2022 roku.
• 18 786 018 zł w 2021 roku.
• 16 636 070 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 23%.
Marża operacyjna wyniosła -3%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -124.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media markt polska sp. z o.o. wrocław i wyniosły 35 475 762 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 19 323 682 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 184%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 803 952 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 35 475 762 zł w 2022 roku
• 31 240 883 zł w 2021 roku
• 24 749 440 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 17.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 184% w 2022 roku
• 166% w 2021 roku
• 149% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. wrocław i wykazała przychody na poziomie 115 034 330 zł.
Organizacja zarobiła -3 376 954 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 320 260 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -3 697 215 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 64 052 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 320 260 zł w 2022 roku
• 24 087 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. wrocław i wykazała zysk netto większy niż 2% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 97% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 2% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 96% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 89% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 84% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do MEDIA MARKT POLSKA SP. Z O.O. WROCŁAW I