SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
WSPÓLNIKIEM UPRAWNIONYM DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI JEST JEJ KOMPLEMENTARIUSZ, TO JEST SPÓŁKA MEDIA MARKT POLSKA BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.
Organizacja Media markt polska bis osiągnęła 62 701 779 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 62 700 777 zł. Pozostałe przychody to 1002 zł.
Całkowite koszty wyniosły 64 636 944 zł.
Strata netto wyniosła 1 936 168 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 316 756 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 62 701 779 zł w 2022 roku.
• 74 422 094 zł w 2021 roku.
• 51 097 215 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -700 434 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 936 168 zł w 2022 roku.
• -1 293 234 zł w 2021 roku.
• -3 732 456 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media markt polska bis wynosi 41 801 186 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 156 754 447 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 108 229 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 41 801 186 zł w 2022 roku.
• 49 614 729 zł w 2021 roku.
• 34 064 810 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media markt polska bis wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
• 0,07% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media markt polska bis wyniosła 20 870 723 zł.
a
ktywa trwałe to 5 941 656 zł.
a
ktywa obrotowe to 14 929 067 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 20 870 723 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -6 532 291 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 27 403 014 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 119 145 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 20 870 723 zł w 2022 roku.
• 13 782 389 zł w 2021 roku.
• 11 914 726 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 30%.
Marża operacyjna wyniosła -3%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -64.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media markt polska bis wyniosły 27 403 014 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 20 870 723 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 131%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 514 403 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 27 403 014 zł w 2022 roku
• 18 378 513 zł w 2021 roku
• 15 217 615 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 131% w 2022 roku
• 133% w 2021 roku
• 128% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media markt polska bis wykazała przychody na poziomie 62 701 779 zł.
Organizacja zarobiła -1 720 360 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 215 808 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1 936 168 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -13% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 43 162 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 215 808 zł w 2022 roku
• 215 808 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Media markt polska bis wykazała zysk netto większy niż 13% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 88% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 13% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 81% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 92% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 68% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki