Organizacja Media markt polska sp. z o.o. bydgoszcz osiągnęła 56 407 798 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 56 404 887 zł. Pozostałe przychody to 2911 zł.
Całkowite koszty wyniosły 57 444 806 zł.
Strata netto wyniosła 1 039 919 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1 322 640 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 56 407 798 zł w 2022 roku.
• 65 472 173 zł w 2021 roku.
• 51 241 741 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -692 184 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 039 919 zł w 2022 roku.
• 497 572 zł w 2021 roku.
• -1 765 938 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media markt polska sp. z o.o. bydgoszcz wynosi 37 605 199 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 141 019 495 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -2 885 160 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 37 605 199 zł w 2022 roku.
• 45 638 402 zł w 2021 roku.
• 34 161 161 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media markt polska sp. z o.o. bydgoszcz wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,03% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media markt polska sp. z o.o. bydgoszcz wyniosła 16 424 251 zł.
a
ktywa trwałe to 2 507 850 zł.
a
ktywa obrotowe to 13 916 401 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 16 424 251 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 863 841 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 18 288 092 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -365 150 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 16 424 251 zł w 2022 roku.
• 13 756 018 zł w 2021 roku.
• 11 065 724 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 56%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -97.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media markt polska sp. z o.o. bydgoszcz wyniosły 18 288 092 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 16 424 251 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 111%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 96 418 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 18 288 092 zł w 2022 roku
• 14 579 940 zł w 2021 roku
• 12 387 218 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 111% w 2022 roku
• 106% w 2021 roku
• 112% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. bydgoszcz wykazała przychody na poziomie 56 407 798 zł.
Organizacja zarobiła -979 920 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 59 999 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1 039 919 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -6% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 12 000 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 59 999 zł w 2022 roku
• 329 466 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. bydgoszcz wykazała zysk netto większy niż 26% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 77% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 66% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 26% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 77% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 82% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 57% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 66% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do MEDIA MARKT POLSKA SP. Z O.O. BYDGOSZCZ