SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKA JEST REPREZENTOWANA PRZEZ KOMPLEMENTARIUSZA, TO JEST MEDIA MARKT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI ZASADAMI REPREZENTACJI.
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. poznań ii osiągnęła 65 738 094 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 65 738 094 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 69 752 851 zł.
Strata netto wyniosła 4 014 757 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -4 158 981 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 65 738 094 zł w 2022 roku.
• 66 267 896 zł w 2021 roku.
• 67 218 901 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1 524 751 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -4 014 757 zł w 2022 roku.
• -2 001 225 zł w 2021 roku.
• -2 576 172 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media markt polska sp. z o.o. poznań ii wynosi 43 825 396 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 164 345 235 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -5 726 454 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 43 825 396 zł w 2022 roku.
• 44 178 597 zł w 2021 roku.
• 44 812 601 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media markt polska sp. z o.o. poznań ii wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,03% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media markt polska sp. z o.o. poznań ii wyniosła 18 317 426 zł.
a
ktywa trwałe to 3 331 002 zł.
a
ktywa obrotowe to 14 986 425 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 18 317 426 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -8 147 710 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 26 465 136 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 325 315 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 18 317 426 zł w 2022 roku.
• 14 116 006 zł w 2021 roku.
• 14 903 909 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -22%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 49%.
Marża operacyjna wyniosła -6%.
Marża netto wyniosła -6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -152.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media markt polska sp. z o.o. poznań ii wyniosły 26 465 136 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 18 317 426 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 144%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 393 027 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 26 465 136 zł w 2022 roku
• 18 248 959 zł w 2021 roku
• 17 035 637 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 144% w 2022 roku
• 129% w 2021 roku
• 114% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. poznań ii wykazała przychody na poziomie 65 738 094 zł.
Organizacja zarobiła -3 855 513 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 159 244 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -4 014 757 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -4% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 31 849 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 159 244 zł w 2022 roku
• 100 547 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. poznań ii wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 85% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 83% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 85% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 88% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 74% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do MEDIA MARKT POLSKA SP. Z O.O. POZNAŃ II