Organizacja Media markt polska osiągnęła 65 128 689 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 65 128 168 zł. Pozostałe przychody to 521 zł.
Całkowite koszty wyniosły 66 961 129 zł.
Strata netto wyniosła 1 832 961 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1 709 062 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 65 128 689 zł w 2022 roku.
• 76 062 539 zł w 2021 roku.
• 67 948 946 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -992 992 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 832 961 zł w 2022 roku.
• -77 770 zł w 2021 roku.
• -1 244 631 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media markt polska wynosi 43 419 126 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 162 821 723 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -3 711 575 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 43 419 126 zł w 2022 roku.
• 50 708 359 zł w 2021 roku.
• 45 299 297 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media markt polska wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,03% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media markt polska wyniosła 17 760 783 zł.
a
ktywa trwałe to 2 285 005 zł.
a
ktywa obrotowe to 15 475 778 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 17 760 783 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -2 710 918 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 20 471 701 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -996 643 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 17 760 783 zł w 2022 roku.
• 16 129 352 zł w 2021 roku.
• 14 076 197 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 68%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -127.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media markt polska wyniosły 20 471 701 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 17 760 783 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 115%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -365 660 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 20 471 701 zł w 2022 roku
• 17 007 308 zł w 2021 roku
• 14 876 383 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 115% w 2022 roku
• 105% w 2021 roku
• 106% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media markt polska wykazała przychody na poziomie 65 128 689 zł.
Organizacja zarobiła -1 649 462 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 183 500 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1 832 961 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 36 700 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 183 500 zł w 2022 roku
• 160 616 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Media markt polska wykazała zysk netto większy niż 15% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 86% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 15% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 84% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 59% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki