SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKA JEST REPREZENTOWANA PRZEZ KOMPLEMENTARIUSZA, TO JEST SPÓŁKĘ MEDIA MARKT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI ZASADAMI REPREZENTACJI.
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. częstochowa osiągnęła 61 582 319 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 61 582 319 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 62 827 833 zł.
Strata netto wyniosła 1 245 513 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 722 864 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 61 582 319 zł w 2022 roku.
• 50 070 836 zł w 2021 roku.
• 51 880 667 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -821 103 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 245 513 zł w 2022 roku.
• 216 522 zł w 2021 roku.
• 3490 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media markt polska sp. z o.o. częstochowa wynosi 41 054 880 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 153 955 799 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 872 691 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 41 054 880 zł w 2022 roku.
• 34 744 989 zł w 2021 roku.
• 34 937 021 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media markt polska sp. z o.o. częstochowa wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media markt polska sp. z o.o. częstochowa wyniosła 13 563 591 zł.
a
ktywa trwałe to 763 434 zł.
a
ktywa obrotowe to 12 800 157 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 13 563 591 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -581 057 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 14 144 648 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -757 082 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 13 563 591 zł w 2022 roku.
• 13 428 585 zł w 2021 roku.
• 14 659 603 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 214%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -86 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media markt polska sp. z o.o. częstochowa wyniosły 14 144 648 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 13 563 591 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 104%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -552 070 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 14 144 648 zł w 2022 roku
• 12 764 128 zł w 2021 roku
• 14 211 668 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 104% w 2022 roku
• 95% w 2021 roku
• 97% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. częstochowa wykazała przychody na poziomie 61 582 319 zł.
Organizacja zarobiła -1 173 977 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 71 537 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1 245 513 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -6% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 14 307 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 71 537 zł w 2022 roku
• 98 653 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. częstochowa wykazała zysk netto większy niż 24% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 69% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 24% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 81% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 74% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 54% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 69% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do MEDIA MARKT POLSKA SP. Z O.O. CZĘSTOCHOWA