SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
WSPÓLNIKIEM UPRAWNIONYM DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI JEST JEJ KOMPLEMENTARIUSZ, TO JEST SPÓŁKA MEDIA MARKT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI ZASADAMI REPREZENTACJI.
Organizacja Media markt polska osiągnęła 48 846 286 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 48 846 236 zł. Pozostałe przychody to 50 zł.
Całkowite koszty wyniosły 48 842 338 zł.
Zysk netto wyniósł 3898 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 26 257 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 48 846 286 zł w 2022 roku.
• 45 615 052 zł w 2021 roku.
• 44 741 901 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -278 820 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3898 zł w 2022 roku.
• -266 084 zł w 2021 roku.
• -655 965 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Media markt polska wynosi 231 tys. zł.
EBITDA Media markt polska wynosi -199 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
227 213 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 230 934 zł w
2022 roku.
• -165 970 zł w
2021 roku.
• -645 582 zł w
2020 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
201 494 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -199 472 zł w
2022 roku.
• -731 905 zł w
2021 roku.
• -1 256 615 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media markt polska wynosi 32 579 783 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 122 115 715 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 164 377 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 32 579 783 zł w 2022 roku.
• 30 410 035 zł w 2021 roku.
• 29 827 934 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media markt polska wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,06% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła -2 265 474
zł.
Koszty operacyjne Media markt polska wyniosły -48 615 302
zł.
Wynagrodzenia stanowią 5%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
118 305 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• -2 265 474 zł w 2022 roku
• -2 238 756 zł w 2021 roku
• -3 080 859 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
5% w 2022 roku
•
5% w 2021 roku
•
7% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media markt polska wyniosła 12 934 247 zł.
a
ktywa trwałe to 1 779 716 zł.
a
ktywa obrotowe to 11 154 531 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 12 934 247 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -473 706 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 13 407 953 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 37 249 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 12 934 247 zł w 2022 roku.
• 11 469 732 zł w 2021 roku.
• 11 058 029 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -1%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -63.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media markt polska wyniosły 13 407 953 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 12 934 247 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 104%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 220 791 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 13 407 953 zł w 2022 roku
• 11 947 336 zł w 2021 roku
• 11 269 549 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 104% w 2022 roku
• 104% w 2021 roku
• 102% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media markt polska wykazała przychody na poziomie 48 846 286 zł.
Organizacja zarobiła 171 948 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 168 050 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3898 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 98% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 33 610 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 168 050 zł w 2022 roku
• 100 954 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Media markt polska wykazała zysk netto większy niż 63% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 85% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.9%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 63% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 71% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 72% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 53% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.9%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki