SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKA JEST REPREZENTOWANA PRZEZ KOMPLEMENTARIUSZA, TO JEST SPÓŁKĘ MEDIA MARKT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI ZASADAMI REPREZENTACJI.
Organizacja Media markt polska osiągnęła 50 368 402 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 50 365 103 zł. Pozostałe przychody to 3299 zł.
Całkowite koszty wyniosły 50 751 927 zł.
Strata netto wyniosła 386 823 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 131 080 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 50 368 402 zł w 2022 roku.
• 53 997 739 zł w 2021 roku.
• 46 478 924 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -506 965 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -386 823 zł w 2022 roku.
• 473 390 zł w 2021 roku.
• -364 562 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media markt polska wynosi 33 703 771 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 125 921 004 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 672 646 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 33 703 771 zł w 2022 roku.
• 38 307 006 zł w 2021 roku.
• 31 045 861 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media markt polska wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media markt polska wyniosła 12 573 286 zł.
a
ktywa trwałe to 1 043 832 zł.
a
ktywa obrotowe to 11 529 454 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 12 573 286 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 166 448 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 12 406 837 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -306 743 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 12 573 286 zł w 2022 roku.
• 11 275 163 zł w 2021 roku.
• 12 279 989 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -232%.
Marża operacyjna wyniosła -0%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -143.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media markt polska wyniosły 12 406 837 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 12 573 286 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 99%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -251 233 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 12 406 837 zł w 2022 roku
• 10 721 892 zł w 2021 roku
• 12 200 107 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 99% w 2022 roku
• 95% w 2021 roku
• 99% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media markt polska wykazała przychody na poziomie 50 368 402 zł.
Organizacja zarobiła -255 753 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 131 070 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -386 823 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -51% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 26 214 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 131 070 zł w 2022 roku
• 183 046 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Media markt polska wykazała zysk netto większy niż 35% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 80% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 35% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 73% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 69% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 50% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki