Organizacja Media markt polska sp. z o.o. zielona góra osiągnęła 39 311 438 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 39 309 913 zł. Pozostałe przychody to 1525 zł.
Całkowite koszty wyniosły 40 729 778 zł.
Strata netto wyniosła 1 419 866 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1 881 912 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 39 311 438 zł w 2022 roku.
• 34 810 720 zł w 2021 roku.
• 33 149 338 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -750 973 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 419 866 zł w 2022 roku.
• -865 113 zł w 2021 roku.
• -1 721 388 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media markt polska sp. z o.o. zielona góra wynosi 26 207 625 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 98 278 595 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -3 189 208 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 26 207 625 zł w 2022 roku.
• 23 207 146 zł w 2021 roku.
• 22 099 559 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media markt polska sp. z o.o. zielona góra wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,16% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media markt polska sp. z o.o. zielona góra wyniosła 12 072 967 zł.
a
ktywa trwałe to 1 720 568 zł.
a
ktywa obrotowe to 10 352 400 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 12 072 967 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -3 561 921 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 15 634 888 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -367 807 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 12 072 967 zł w 2022 roku.
• 8 311 569 zł w 2021 roku.
• 8 468 000 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 40%.
Marża operacyjna wyniosła -3%.
Marża netto wyniosła -4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -97.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media markt polska sp. z o.o. zielona góra wyniosły 15 634 888 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 12 072 967 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 130%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 433 378 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 15 634 888 zł w 2022 roku
• 10 453 625 zł w 2021 roku
• 9 744 943 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 130% w 2022 roku
• 126% w 2021 roku
• 115% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. zielona góra wykazała przychody na poziomie 39 311 438 zł.
Organizacja zarobiła -1 341 859 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 78 007 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1 419 866 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -6% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 15 601 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 78 007 zł w 2022 roku
• 8278 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. zielona góra wykazała zysk netto większy niż 21% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 63% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 72% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.7%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 21% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 63% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 68% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 65% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 72% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.7%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do MEDIA MARKT POLSKA SP. Z O.O. ZIELONA GÓRA