Organizacja Media markt polska sp. z o.o. łódź i osiągnęła 35 387 107 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 35 384 750 zł. Pozostałe przychody to 2356 zł.
Całkowite koszty wyniosły 37 456 359 zł.
Strata netto wyniosła 2 071 609 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -3 400 979 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 35 387 107 zł w 2022 roku.
• 34 776 235 zł w 2021 roku.
• 38 309 327 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -506 722 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2 071 609 zł w 2022 roku.
• -3 591 320 zł w 2021 roku.
• -1 562 667 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media markt polska sp. z o.o. łódź i wynosi 23 591 404 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 88 467 766 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -2 703 519 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 23 591 404 zł w 2022 roku.
• 23 184 156 zł w 2021 roku.
• 25 539 552 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media markt polska sp. z o.o. łódź i wynosi 0,10%. To oznacza, że firma ma szansę 0,10% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,017% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,10% w 2022 roku.
• 0,13% w 2021 roku.
• 0,04% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media markt polska sp. z o.o. łódź i wyniosła 10 769 082 zł.
a
ktywa trwałe to 1 420 187 zł.
a
ktywa obrotowe to 9 348 895 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 10 769 082 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -7 495 865 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 18 264 947 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -620 184 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 10 769 082 zł w 2022 roku.
• 10 096 080 zł w 2021 roku.
• 12 003 055 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 28%.
Marża operacyjna wyniosła -6%.
Marża netto wyniosła -6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -15.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media markt polska sp. z o.o. łódź i wyniosły 18 264 947 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 10 769 082 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 170%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 967 789 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 18 264 947 zł w 2022 roku
• 15 520 336 zł w 2021 roku
• 13 835 991 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 14.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 170% w 2022 roku
• 154% w 2021 roku
• 115% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. łódź i wykazała przychody na poziomie 35 387 107 zł.
Organizacja zarobiła -2 071 609 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2 071 609 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. łódź i wykazała zysk netto większy niż 10% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 60% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.7%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 10% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 60% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 63% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 82% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.7%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do MEDIA MARKT POLSKA SP. Z O.O. ŁÓDŹ I