Organizacja Media markt polska sp. z o.o. opole osiągnęła 32 005 460 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 32 005 460 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 33 091 658 zł.
Strata netto wyniosła 1 086 197 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1 084 308 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 32 005 460 zł w 2022 roku.
• 38 009 214 zł w 2021 roku.
• 31 492 130 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -318 439 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 086 197 zł w 2022 roku.
• 351 525 zł w 2021 roku.
• -821 059 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Media markt polska sp. z o.o. opole wynosi -1,01 mln zł.
EBITDA Media markt polska sp. z o.o. opole wynosi -1,1 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
292 888 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -1 008 438 zł w
2022 roku.
• 414 275 zł w
2021 roku.
• -820 940 zł w
2020 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
272 897 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -1 096 487 zł w
2022 roku.
• 384 124 zł w
2021 roku.
• -873 233 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media markt polska sp. z o.o. opole wynosi 21 336 974 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 80 013 651 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 194 272 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 21 336 974 zł w 2022 roku.
• 26 745 578 zł w 2021 roku.
• 20 994 753 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media markt polska sp. z o.o. opole wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
• 0,04% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła -1 908 239
zł.
Koszty operacyjne Media markt polska sp. z o.o. opole wyniosły -33 013 898
zł.
Wynagrodzenia stanowią 6%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
165 352 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• -1 908 239 zł w 2022 roku
• -1 940 652 zł w 2021 roku
• -2 496 906 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
6% w 2022 roku
•
5% w 2021 roku
•
8% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media markt polska sp. z o.o. opole wyniosła 11 539 511 zł.
a
ktywa trwałe to 2 531 949 zł.
a
ktywa obrotowe to 9 007 562 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 11 539 511 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 111 287 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 12 650 797 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 246 502 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 11 539 511 zł w 2022 roku.
• 8 762 925 zł w 2021 roku.
• 8 380 816 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 98%.
Marża operacyjna wyniosła -3%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media markt polska sp. z o.o. opole wyniosły 12 650 797 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 11 539 511 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 110%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 557 559 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 12 650 797 zł w 2022 roku
• 8 788 014 zł w 2021 roku
• 8 757 431 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 110% w 2022 roku
• 100% w 2021 roku
• 104% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. opole wykazała przychody na poziomie 32 005 460 zł.
Organizacja zarobiła -1 056 448 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 29 749 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1 086 197 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5950 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 29 749 zł w 2022 roku
• 55 898 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. opole wykazała zysk netto większy niż 26% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 58% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 60% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.6%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 26% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 58% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 66% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 56% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 60% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.6%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
MEDIA MARKT POLSKA SP. Z O.O. OPOLE