Organizacja Media markt polska sp. z o.o. chorzów osiągnęła 39 036 541 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 39 034 685 zł. Pozostałe przychody to 1855 zł.
Całkowite koszty wyniosły 39 665 142 zł.
Strata netto wyniosła 630 457 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -729 092 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 39 036 541 zł w 2022 roku.
• 46 537 063 zł w 2021 roku.
• 35 163 967 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -272 491 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -630 457 zł w 2022 roku.
• -759 199 zł w 2021 roku.
• -2 285 471 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Media markt polska sp. z o.o. chorzów wynosi -525 tys. zł.
EBITDA Media markt polska sp. z o.o. chorzów wynosi -809 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
240 340 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -524 701 zł w
2022 roku.
• -639 888 zł w
2021 roku.
• -2 225 923 zł w
2020 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
237 658 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -809 291 zł w
2022 roku.
• -891 227 zł w
2021 roku.
• -2 763 805 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media markt polska sp. z o.o. chorzów wynosi 26 024 361 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 97 591 352 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 138 261 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 26 024 361 zł w 2022 roku.
• 31 024 708 zł w 2021 roku.
• 23 442 645 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media markt polska sp. z o.o. chorzów wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,007% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,03% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła -2 119 817
zł.
Koszty operacyjne Media markt polska sp. z o.o. chorzów wyniosły -39 559 386
zł.
Wynagrodzenia stanowią 5%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
185 037 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• -2 119 817 zł w 2022 roku
• -2 700 766 zł w 2021 roku
• -3 018 537 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
5% w 2022 roku
•
6% w 2021 roku
•
8% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media markt polska sp. z o.o. chorzów wyniosła 12 036 917 zł.
a
ktywa trwałe to 1 073 176 zł.
a
ktywa obrotowe to 10 963 741 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 12 036 917 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -5 942 567 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 17 979 485 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 185 183 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 12 036 917 zł w 2022 roku.
• 10 664 603 zł w 2021 roku.
• 9 350 089 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 11%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -30.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media markt polska sp. z o.o. chorzów wyniosły 17 979 485 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 12 036 917 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 149%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 462 497 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 17 979 485 zł w 2022 roku
• 15 976 714 zł w 2021 roku
• 13 903 000 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 10.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 149% w 2022 roku
• 150% w 2021 roku
• 149% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. chorzów wykazała przychody na poziomie 39 036 541 zł.
Organizacja zarobiła -611 751 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 18 706 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -630 457 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3741 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 18 706 zł w 2022 roku
• 94 036 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. chorzów wykazała zysk netto większy niż 31% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 62% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 55% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.7%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 31% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 62% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 67% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 75% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 55% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.7%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
MEDIA MARKT POLSKA SP. Z O.O. CHORZÓW