SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
WSPÓLNIKIEM UPRAWNIONYM DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI JEST JEJ KOMPLEMENTARIUSZ, TO JEST SPÓŁKA MEDIA MARKT POLSKA BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organizacja Media markt polska bis osiągnęła 30 313 605 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 30 312 309 zł. Pozostałe przychody to 1296 zł.
Całkowite koszty wyniosły 31 781 380 zł.
Strata netto wyniosła 1 469 071 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -274 479 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 30 313 605 zł w 2022 roku.
• 29 029 345 zł w 2021 roku.
• 29 565 274 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -217 614 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 469 071 zł w 2022 roku.
• -505 723 zł w 2021 roku.
• -2 176 618 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media markt polska bis wynosi 20 209 070 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 75 784 012 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -182 986 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 20 209 070 zł w 2022 roku.
• 19 352 897 zł w 2021 roku.
• 19 710 183 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media markt polska bis wynosi 0,13%. To oznacza, że firma ma szansę 0,13% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,014% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,13% w 2022 roku.
• 0,10% w 2021 roku.
• 0,34% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media markt polska bis wyniosła 8 389 157 zł.
a
ktywa trwałe to 543 969 zł.
a
ktywa obrotowe to 7 845 188 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8 389 157 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -29 696 725 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 38 085 881 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 48 231 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8 389 157 zł w 2022 roku.
• 6 719 452 zł w 2021 roku.
• 6 777 251 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -18%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
Marża operacyjna wyniosła -4%.
Marża netto wyniosła -5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media markt polska bis wyniosły 38 085 881 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8 389 157 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 454%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 159 176 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 38 085 881 zł w 2022 roku
• 34 947 105 zł w 2021 roku
• 34 499 181 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 454% w 2022 roku
• 520% w 2021 roku
• 509% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media markt polska bis wykazała przychody na poziomie 30 313 605 zł.
Organizacja zarobiła -1 469 071 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1 469 071 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Media markt polska bis wykazała zysk netto większy niż 20% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.6%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 20% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 57% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 57% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 96% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.6%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki