SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKA JEST REPREZENTOWANA PRZEZ KOMPLEMENTARIUSZA, TO JEST SPÓŁKĘ MEDIA MARKT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI ZASADAMI REPREZENTACJI.
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. lublin osiągnęła 75 523 823 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 75 516 764 zł. Pozostałe przychody to 7060 zł.
Całkowite koszty wyniosły 75 570 524 zł.
Strata netto wyniosła 53 760 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -3 313 035 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 75 523 823 zł w 2022 roku.
• 96 743 100 zł w 2021 roku.
• 77 589 369 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -436 952 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -53 760 zł w 2022 roku.
• 1 065 018 zł w 2021 roku.
• -2 740 017 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media markt polska sp. z o.o. lublin wynosi 50 349 216 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 188 809 559 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -3 980 090 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 50 349 216 zł w 2022 roku.
• 68 755 473 zł w 2021 roku.
• 51 726 246 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media markt polska sp. z o.o. lublin wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media markt polska sp. z o.o. lublin wyniosła 17 732 368 zł.
a
ktywa trwałe to 794 218 zł.
a
ktywa obrotowe to 16 938 150 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 17 732 368 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 284 314 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 19 016 682 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -820 526 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 17 732 368 zł w 2022 roku.
• 15 502 450 zł w 2021 roku.
• 17 640 080 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 4%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła -0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -95.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media markt polska sp. z o.o. lublin wyniosły 19 016 682 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 17 732 368 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 107%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -474 864 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 19 016 682 zł w 2022 roku
• 16 733 004 zł w 2021 roku
• 19 935 653 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 107% w 2022 roku
• 108% w 2021 roku
• 113% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. lublin wykazała przychody na poziomie 75 523 823 zł.
Organizacja zarobiła -46 392 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 7368 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -53 760 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -16% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1474 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 7368 zł w 2022 roku
• 355 362 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. lublin wykazała zysk netto większy niż 40% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 88% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 45% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 40% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 88% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 55% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 45% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do MEDIA MARKT POLSKA SP. Z O.O. LUBLIN