SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKA JEST REPREZENTOWANA PRZEZ KOMPLEMENTARIUSZA, TO JEST SPÓŁKĘ MEDIA MARKT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI ZASADAMI REPREZENTACJI.
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. lublin osiągnęła 70 700 622 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 70 548 241 zł. Pozostałe przychody to 152 382 zł.
Całkowite koszty wyniosły 70 905 429 zł.
Strata netto wyniosła 357 188 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -3 564 730 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 70 700 622 zł w 2023 roku.
• 75 523 823 zł w 2022 roku.
• 96 743 100 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -414 698 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -357 188 zł w 2023 roku.
• -53 760 zł w 2022 roku.
• 1 065 018 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Media markt polska sp. z o.o. lublin wynosi -160 tys. zł.
EBITDA Media markt polska sp. z o.o. lublin wynosi -174 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
36 125 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -159 752 zł w
2023 roku.
• 29 057 zł w
2022 roku.
• 1 442 643 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
87 712 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -173 731 zł w
2023 roku.
• -209 439 zł w
2022 roku.
• 1 058 930 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media markt polska sp. z o.o. lublin wynosi 47 133 748 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 176 751 555 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -3 852 653 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 47 133 748 zł w 2023 roku.
• 50 349 216 zł w 2022 roku.
• 68 755 473 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media markt polska sp. z o.o. lublin wynosi 0,21%. To oznacza, że firma ma szansę 0,21% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,018% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,21% w 2023 roku.
• 0,25% w 2022 roku.
• 0,30% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła -3 274 028
zł.
Koszty operacyjne Media markt polska sp. z o.o. lublin wyniosły -70 707 993
zł.
Wynagrodzenia stanowią 5%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
321 329 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• -3 274 028 zł w 2023 roku
• -3 584 244 zł w 2022 roku
• -4 847 556 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
5% w 2023 roku
•
5% w 2022 roku
•
5% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media markt polska sp. z o.o. lublin wyniosła 21 426 787 zł.
a
ktywa trwałe to 628 377 zł.
a
ktywa obrotowe to 20 798 411 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 21 426 787 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 641 502 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 23 068 289 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -68 035 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 21 426 787 zł w 2023 roku.
• 17 732 368 zł w 2022 roku.
• 15 502 450 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 22%.
Marża operacyjna wyniosła -0%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -76.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media markt polska sp. z o.o. lublin wyniosły 23 068 289 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 21 426 787 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 108%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 279 548 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 23 068 289 zł w 2023 roku
• 19 016 682 zł w 2022 roku
• 16 733 004 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 108% w 2023 roku
• 107% w 2022 roku
• 108% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. lublin wykazała przychody na poziomie 70 700 622 zł.
Organizacja zarobiła -197 139 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 160 049 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -357 188 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -81% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 26 675 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 160 049 zł w 2023 roku
• 7368 zł w 2022 roku
• 355 362 zł w 2021 roku
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. lublin wykazała zysk netto większy niż 30% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 88% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 85% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 30% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 88% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 89% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 61% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
MEDIA MARKT POLSKA SP. Z O.O. LUBLIN