Organizacja Media markt polska sp. z o.o. czeladź osiągnęła 91 640 672 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 91 638 135 zł. Pozostałe przychody to 2537 zł.
Całkowite koszty wyniosły 94 661 962 zł.
Strata netto wyniosła 3 023 827 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3 109 134 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 91 640 672 zł w 2022 roku.
• 69 633 544 zł w 2021 roku.
• 64 121 163 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1 366 965 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -3 023 827 zł w 2022 roku.
• -1 031 494 zł w 2021 roku.
• -1 245 006 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media markt polska sp. z o.o. czeladź wynosi 61 093 781 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 229 101 679 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 042 644 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 61 093 781 zł w 2022 roku.
• 46 422 362 zł w 2021 roku.
• 42 747 442 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media markt polska sp. z o.o. czeladź wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media markt polska sp. z o.o. czeladź wyniosła 21 704 591 zł.
a
ktywa trwałe to 2 844 618 zł.
a
ktywa obrotowe to 18 859 973 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 21 704 591 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -4 855 882 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 26 560 473 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -146 882 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 21 704 591 zł w 2022 roku.
• 14 825 855 zł w 2021 roku.
• 15 439 353 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 62%.
Marża operacyjna wyniosła -3%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -159.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media markt polska sp. z o.o. czeladź wyniosły 26 560 473 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 21 704 591 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 122%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 913 095 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 26 560 473 zł w 2022 roku
• 16 657 910 zł w 2021 roku
• 16 239 914 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 122% w 2022 roku
• 112% w 2021 roku
• 105% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. czeladź wykazała przychody na poziomie 91 640 672 zł.
Organizacja zarobiła -2 733 914 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 289 912 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -3 023 827 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 57 982 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 289 912 zł w 2022 roku
• 216 925 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. czeladź wykazała zysk netto większy niż 4% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 92% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 96% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 4% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 92% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 62% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do MEDIA MARKT POLSKA SP. Z O.O. CZELADŹ