SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKA JEST REPREZENTOWANA PRZEZ KOMPLEMENTARIUSZA, TO JEST SPÓŁKĘ MEDIA MARKT POLSKASPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI ZASADAMI REPREZENTACJI.
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. warszawa ii osiągnęła 121 486 175 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 121 477 886 zł. Pozostałe przychody to 8289 zł.
Całkowite koszty wyniosły 126 040 926 zł.
Strata netto wyniosła 4 563 040 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -2 963 965 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 121 486 175 zł w 2022 roku.
• 142 586 414 zł w 2021 roku.
• 115 521 545 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -2 409 608 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -4 563 040 zł w 2022 roku.
• -3 047 592 zł w 2021 roku.
• -4 221 510 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Media markt polska sp. z o.o. warszawa ii wynosi -4,47 mln zł.
EBITDA Media markt polska sp. z o.o. warszawa ii wynosi -4,8 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
2 073 064 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -4 473 319 zł w
2022 roku.
• -2 522 545 zł w
2021 roku.
• -4 216 861 zł w
2020 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
1 957 142 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -4 795 708 zł w
2022 roku.
• -3 064 875 zł w
2021 roku.
• -4 980 355 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media markt polska sp. z o.o. warszawa ii wynosi 80 990 783 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 303 715 436 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -8 030 577 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 80 990 783 zł w 2022 roku.
• 95 057 610 zł w 2021 roku.
• 77 014 363 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media markt polska sp. z o.o. warszawa ii wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,05% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła -5 836 297
zł.
Koszty operacyjne Media markt polska sp. z o.o. warszawa ii wyniosły -125 951 205
zł.
Wynagrodzenia stanowią 5%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
109 141 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• -5 836 297 zł w 2022 roku
• -6 338 722 zł w 2021 roku
• -7 194 726 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
5% w 2022 roku
•
4% w 2021 roku
•
6% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media markt polska sp. z o.o. warszawa ii wyniosła 27 858 871 zł.
a
ktywa trwałe to 1 044 508 zł.
a
ktywa obrotowe to 26 814 363 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 27 858 871 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -11 387 697 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 39 246 568 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -2 157 826 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 27 858 871 zł w 2022 roku.
• 26 438 082 zł w 2021 roku.
• 25 365 788 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -16%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 40%.
Marża operacyjna wyniosła -4%.
Marża netto wyniosła -4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -329.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media markt polska sp. z o.o. warszawa ii wyniosły 39 246 568 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 27 858 871 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 141%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 208 514 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 39 246 568 zł w 2022 roku
• 33 262 739 zł w 2021 roku
• 29 142 854 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 141% w 2022 roku
• 126% w 2021 roku
• 115% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. warszawa ii wykazała przychody na poziomie 121 486 175 zł.
Organizacja zarobiła -4 503 343 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 59 697 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -4 563 040 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -1% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 11 939 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 59 697 zł w 2022 roku
• 458 003 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. warszawa ii wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 98% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 66% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 98% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 97% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 71% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 66% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
MEDIA MARKT POLSKA SP. Z O.O. WARSZAWA II