Organizacja Media markt polska sp. z o.o. warszawa iii osiągnęła 120 646 636 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 120 636 715 zł. Pozostałe przychody to 9921 zł.
Całkowite koszty wyniosły 125 454 596 zł.
Strata netto wyniosła 4 817 880 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -3 373 473 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 120 646 636 zł w 2022 roku.
• 128 041 550 zł w 2021 roku.
• 109 594 022 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -2 361 576 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -4 817 880 zł w 2022 roku.
• -597 701 zł w 2021 roku.
• -3 764 539 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Media markt polska sp. z o.o. warszawa iii wynosi -4,95 mln zł.
EBITDA Media markt polska sp. z o.o. warszawa iii wynosi -5,6 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
2 342 631 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -4 950 156 zł w
2022 roku.
• -264 653 zł w
2021 roku.
• -3 729 034 zł w
2020 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
2 349 330 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -5 603 649 zł w
2022 roku.
• -1 174 767 zł w
2021 roku.
• -4 713 647 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media markt polska sp. z o.o. warszawa iii wynosi 80 431 091 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 301 616 589 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -7 907 582 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 80 431 091 zł w 2022 roku.
• 85 361 033 zł w 2021 roku.
• 73 062 681 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media markt polska sp. z o.o. warszawa iii wynosi 0,10%. To oznacza, że firma ma szansę 0,10% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,020% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,10% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
• 0,18% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła -5 854 503
zł.
Koszty operacyjne Media markt polska sp. z o.o. warszawa iii wyniosły -125 586 871
zł.
Wynagrodzenia stanowią 5%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
246 699 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• -5 854 503 zł w 2022 roku
• -5 510 100 zł w 2021 roku
• -6 637 517 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
5% w 2022 roku
•
4% w 2021 roku
•
6% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media markt polska sp. z o.o. warszawa iii wyniosła 28 475 288 zł.
a
ktywa trwałe to 2 570 712 zł.
a
ktywa obrotowe to 25 904 576 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 28 475 288 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -8 735 676 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 37 210 965 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -2 574 342 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 28 475 288 zł w 2022 roku.
• 27 290 346 zł w 2021 roku.
• 24 663 442 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 55%.
Marża operacyjna wyniosła -4%.
Marża netto wyniosła -4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -303.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media markt polska sp. z o.o. warszawa iii wyniosły 37 210 965 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 28 475 288 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 131%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -738 407 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 37 210 965 zł w 2022 roku
• 31 208 142 zł w 2021 roku
• 27 983 537 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 131% w 2022 roku
• 114% w 2021 roku
• 113% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. warszawa iii wykazała przychody na poziomie 120 646 636 zł.
Organizacja zarobiła -4 579 170 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 238 711 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -4 817 880 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -5% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 47 742 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 238 711 zł w 2022 roku
• 316 271 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Media markt polska sp. z o.o. warszawa iii wykazała zysk netto większy niż 0% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 92% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 67% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
MEDIA MARKT POLSKA SP. Z O.O. WARSZAWA III