Opis:PKD 82.20.Z obejmuje szeroki zakres działań związanych z obsługą centrów...telefonicznych (call center). Tego rodzaju działalność polega na przyjmowaniu zgłoszeń przychodzących za pomocą różnorodnych środków, w tym przez pracowników serwisu operatorskiego, automatyczne systemy rozdziału zgłoszeń, zintegrowane systemy komputerowo-telefoniczne oraz interaktywne systemy głosowe. Centra te mogą być wykorzystywane do przyjmowania zamówień, dostarczania informacji o produktach, obsługi klienta oraz rozpatrywania skarg. Oprócz tego, call center zajmują się także sprzedażą i promocją skierowaną do klientów, badaniem rynku, marketingiem bezpośrednim oraz weryfikacją adresów. Należy zaznaczyć, że działalność ta nie obejmuje udzielania informacji przez telefon, które to czynności są sklasyfikowane pod numerem 63.99.Z.
W skrócie
Obsługa zgłoszeń przychodzących w call center
Wyposażenie w automatyczne systemy i zintegrowane systemy komputerowo-telefoniczne