SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO , JAK RÓWNIEŻ KAŻDY PROKURENT JEDNOOSOBOWO.
Kompleksowa obsługa klienta przez różne kanały komunikacji.
Realizacja niestandardowych projektów dostosowanych do indywidualnych potrzeb.
Usługi obejmujące sprzedaż, serwis oraz infolinię.
Analizy i badania satysfakcji klientów.
Elastyczne dopasowanie oferty do zmian na rynku.
Sales & Service Contact Center to firma specjalizująca się w kompleksowej obsłudze klienta, wykorzystująca różnorodne kanały komunikacji. Oferuje szeroki wachlarz usług, które są dostosowane do specyficznych potrzeb klientów, w tym sprzedaż, serwis oraz infolinię. W ramach swoich działań, przedsiębiorstwo realizuje projekty niestandardowe, co pozwala na elastyczne podejście do wyzwań rynku. Sales & Service Contact Center kładzie duży nacisk na innowacyjne podejście i ciągły rozwój, co przekłada się na dostosowywanie oferty do zmieniających się oczekiwań klientów. Współpraca z tą firmą zapewnia dostęp do skomplikowanych analiz i badań, co jest istotnym atutem w kontekście badań satysfakcji klientów i rynkowych. Stanowi to także wyróżnik na tle konkurencji, ponieważ firma potrafi skutecznie łączyć różne formy kontaktu z klientami, co czyni ją profesjonalnym partnerem w zakresie obsługi klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Sales & service contact center osiągnęła 5 451 845 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 451 845 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 385 685 zł.
Zysk netto wyniósł 66 159 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 380 808 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 451 845 zł w 2023 roku.
• 5 393 736 zł w 2022 roku.
• 4 124 107 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 25 998 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 66 159 zł w 2023 roku.
• 206 540 zł w 2022 roku.
• -67 488 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Sales & service contact center wynosi 91 tys. zł.
EBITDA Sales & service contact center wynosi 131 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
30 131 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 91 466 zł w
2023 roku.
• 265 007 zł w
2022 roku.
• -68 279 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Sales & service contact center wynosi 4 859 501 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
661 593 zł a 13 629 612 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 382 455 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 859 501 zł w 2023 roku.
• 5 332 667 zł w 2022 roku.
• 3 505 181 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Sales & service contact center wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,015% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,11% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 4 132 307
zł.
Koszty operacyjne Sales & service contact center wyniosły 5 360 379
zł.
Wynagrodzenia stanowią 77%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
688 718 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 4 132 307 zł w 2023 roku
• 3 729 325 zł w 2022 roku
• 2 806 075 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
12.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
77% w 2023 roku
•
73% w 2022 roku
•
67% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Sales & service contact center wyniosła 1 439 782 zł.
a
ktywa trwałe to 18 133 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 421 649 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 439 782 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 280 401 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 159 381 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 103 418 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 439 782 zł w 2023 roku.
• 1 418 606 zł w 2022 roku.
• 1 057 654 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Sales & service contact center wyniosły 159 381 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 439 782 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 11%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -9217 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 159 381 zł w 2023 roku
• 204 364 zł w 2022 roku
• 49 953 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 11% w 2023 roku
• 14% w 2022 roku
• 5% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Sales & service contact center wykazała przychody na poziomie 5 451 845 zł.
Organizacja zarobiła 87 732 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 21 573 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 66 159 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 25% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3596 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 21 573 zł w 2023 roku
• 54 196 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Sales & service contact center wykazała zysk netto większy niż 64% organizacji z branży "Działalność centrów telefonicznych (call center)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 76% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 74% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 76% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 72% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 15% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 74% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.1%.