SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE PREZES ZARZĄDU LUB, JEŻELI ZOSTAŁ POWOŁANY, SAMODZIELNIE WICEPREZES ZARZĄDU ALBO DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Organizacja Raya customer experience europe osiągnęła 5 255 094 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 255 094 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 275 797 zł.
Strata netto wyniosła 20 703 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -197 018 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 255 094 zł w 2023 roku.
• 5 376 243 zł w 2022 roku.
• 5 029 629 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 4785 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -20 703 zł w 2023 roku.
• 953 058 zł w 2022 roku.
• 666 191 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Raya customer experience europe wynosi -21 tys. zł.
EBITDA Raya customer experience europe wynosi -21 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
5738 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -20 703 zł w
2023 roku.
• 1 064 338 zł w
2022 roku.
• 775 997 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Raya customer experience europe wynosi 5 491 334 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 13 137 735 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 100 522 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 491 334 zł w 2023 roku.
• 9 399 859 zł w 2022 roku.
• 7 306 522 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Raya customer experience europe wynosi 0,27%. To oznacza, że firma ma szansę 0,27% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,024% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,27% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
• 0,16% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Raya customer experience europe wyniosły 5 275 797
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 2 764 141 zł w 2022 roku
• 2 816 793 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
64% w 2022 roku
•
67% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Raya customer experience europe wyniosła 5 415 357 zł.
a
ktywa trwałe to 340 710 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 074 647 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 415 357 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 650 584 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 764 772 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 513 763 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 415 357 zł w 2023 roku.
• 5 177 468 zł w 2022 roku.
• 3 957 009 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -1%.
Marża operacyjna wyniosła -0%.
Marża netto wyniosła -0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Raya customer experience europe wyniosły 2 764 772 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 415 357 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 51%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 204 606 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 764 772 zł w 2023 roku
• 2 506 180 zł w 2022 roku
• 2 238 779 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 51% w 2023 roku
• 48% w 2022 roku
• 57% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Raya customer experience europe wykazała przychody na poziomie 5 255 094 zł.
Organizacja zarobiła -20 703 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -20 703 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -953 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Raya customer experience europe wykazała zysk netto większy niż 19% organizacji z branży "Działalność centrów telefonicznych (call center)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 19% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 74% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 46% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Raya Contact Center S.a.e.
posiada 70000 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 27.08.2018 jest
Raya Contact Center S.a.e.
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 12.07.2017 do 27.08.2018
był Raya Contact Center S.a.e.
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 06.12.2016 do 12.07.2017 najwięcej udziałów posiadał Raya Contact Center S.a.e.. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.
Podobne organizacje do
RAYA CUSTOMER EXPERIENCE EUROPE