SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Projektowanie programów lojalnościowych dla klientów B2B i B2C
Wdrażanie konkursów i promocji konsumenckich
Realizacja kampanii BTL, ATL oraz PR dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów
MEDIA CONTACT PREMIUM to firma, która specjalizuje się w marketingowym wspieraniu sprzedaży, zarówno w modelu B2B, jak i B2C. Oferując kompleksowe rozwiązania, organizacja projektuje i wdraża programy lojalnościowe, promocje konsumenckie oraz różnorodne loterie i konkursy, dostosowane do specyficznych potrzeb klientów. Dzięki podejściu skoncentrowanemu na indywidualnych wymaganiach, MEDIA CONTACT PREMIUM gwarantuje wsparcie doświadczonej kadry na każdym etapie współpracy. Troska o klienta oraz elastyczność w proponowanych rozwiązaniach wyróżniają tę firmę na tle konkurencji, tworząc zaskakujące kampanie BTL, ATL oraz PR, które skutecznie angażują konsumentów oraz wspierają sprzedaż produktów i usług.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Media contact premium osiągnęła 776 531 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 776 531 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 154 208 zł.
Zysk netto wyniósł 622 322 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -130 669 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 776 531 zł w 2022 roku.
• 693 304 zł w 2021 roku.
• 595 936 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 85 971 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 622 322 zł w 2022 roku.
• 545 687 zł w 2021 roku.
• 135 152 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Media contact premium wynosi 684 tys. zł.
EBITDA Media contact premium wynosi 684 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
87 506 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 683 870 zł w
2022 roku.
• 599 656 zł w
2021 roku.
• 140 584 zł w
2020 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
87 506 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 683 870 zł w
2022 roku.
• 599 656 zł w
2021 roku.
• 140 584 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media contact premium wynosi 3 797 844 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
790 868 zł a 8 712 513 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 362 919 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 797 844 zł w 2022 roku.
• 2 969 077 zł w 2021 roku.
• 937 897 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media contact premium wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,011% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Media contact premium wyniosły 92 660
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-63 671 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 199 891 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
5.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
•
44% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media contact premium wyniosła 1 130 532 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 130 532 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 130 532 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 054 490 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 76 042 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 66 904 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 130 532 zł w 2022 roku.
• 506 881 zł w 2021 roku.
• 73 385 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 55%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 59%.
Marża operacyjna wyniosła 88%.
Marża netto wyniosła 80%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media contact premium wyniosły 76 042 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 130 532 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 7%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -74 626 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 76 042 zł w 2022 roku
• 74 713 zł w 2021 roku
• 186 904 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 9.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 7% w 2022 roku
• 15% w 2021 roku
• 255% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media contact premium wykazała przychody na poziomie 776 531 zł.
Organizacja zarobiła 683 870 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 61 548 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 622 322 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1601 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 61 548 zł w 2022 roku
• 53 969 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku