SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
MEDIA CONTACT PREMIUM to firma, która specjalizuje się w marketingowym wspieraniusprzedaży, zarówno w modelu B2B, jak i B2C. Oferując kompleksowe rozwiązania, organizacja projektuje i wdraża programy lojalnościowe, promocje konsumenckie oraz różnorodne loterie i konkursy, dostosowane do specyficznych potrzeb klientów. Dzięki podejściu skoncentrowanemu na indywidualnych wymaganiach, MEDIA CONTACT PREMIUM gwarantuje wsparcie doświadczonej kadry na każdym etapie współpracy. Troska o klienta oraz elastyczność w proponowanych rozwiązaniach wyróżniają tę firmę na tle konkurencji, tworząc zaskakujące kampanie BTL, ATL oraz PR, które skutecznie angażują konsumentów oraz wspierają sprzedaż produktów i usług.
W skrócie
Projektowanie programów lojalnościowych dla klientów B2B i B2C
Wdrażanie konkursów i promocji konsumenckich
Realizacja kampanii BTL, ATL oraz PR dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Media contact premium osiągnęła 776 531 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 776 531 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 154 208 zł.
Zysk netto wyniósł 622 322 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -130 669 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 776 531 zł w 2022 roku.
• 693 304 zł w 2021 roku.
• 595 936 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 85 971 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 622 322 zł w 2022 roku.
• 545 687 zł w 2021 roku.
• 135 152 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media contact premium wynosi 3 797 844 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
790 868 zł a 8 712 513 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 362 919 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 797 844 zł w 2022 roku.
• 2 969 077 zł w 2021 roku.
• 937 897 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media contact premium wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media contact premium wyniosła 1 130 532 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 130 532 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 130 532 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 054 490 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 76 042 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 66 904 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 130 532 zł w 2022 roku.
• 506 881 zł w 2021 roku.
• 73 385 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 55%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 59%.
Marża operacyjna wyniosła 88%.
Marża netto wyniosła 80%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media contact premium wyniosły 76 042 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 130 532 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 7%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -74 626 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 76 042 zł w 2022 roku
• 74 713 zł w 2021 roku
• 186 904 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 9.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 7% w 2022 roku
• 15% w 2021 roku
• 255% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media contact premium wykazała przychody na poziomie 776 531 zł.
Organizacja zarobiła 683 870 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 61 548 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 622 322 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1601 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 61 548 zł w 2022 roku
• 53 969 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku