MEDIA CONTACT PREMIUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000629915
NIP
6292475634
REGON
365020356

Podsumowanie

aktywa
1,1 mln
przychód
777 tys.
zysk
622 tys.
wartość firmy
3,8 mln
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
DĄBROWA GÓRNICZA
Adres
UL. PODŁĘKNICKA, 30
Kod pocztowy
41-303
Rejestracja
2016-07-26
Rozpoczęcie działalności
2016-07-26
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
mcom.com.pl
Email
slawek@mcom.com.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Media contact premium osiągnęła 776 531 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 776 531 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 154 208 zł.
Zysk netto wyniósł 622 322 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -130 669 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 776 531 zł w 2022 roku.
• 693 304 zł w 2021 roku.
• 595 936 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 85 971 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 622 322 zł w 2022 roku.
• 545 687 zł w 2021 roku.
• 135 152 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media contact premium wynosi 3 797 844 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 790 868 zł a 8 712 513 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 362 919 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 797 844 zł w 2022 roku.
• 2 969 077 zł w 2021 roku.
• 937 897 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Media contact premium wyniosła 1 130 532 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 130 532 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 130 532 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 054 490 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 76 042 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 66 904 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 130 532 zł w 2022 roku.
• 506 881 zł w 2021 roku.
• 73 385 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 55%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 59%.
Marża operacyjna wyniosła 88%.
Marża netto wyniosła 80%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Media contact premium wyniosły 76 042 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 130 532 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 7%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -74 626 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 76 042 zł w 2022 roku
• 74 713 zł w 2021 roku
• 186 904 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 9.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 7% w 2022 roku
• 15% w 2021 roku
• 255% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Media contact premium wykazała przychody na poziomie 776 531 zł.
Organizacja zarobiła 683 870 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 61 548 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 622 322 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1601 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 61 548 zł w 2022 roku
• 53 969 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Media contact premium wykazała zysk netto większy niż 88% organizacji z branży "Działalność centrów telefonicznych (call center)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 53% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 85% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 53% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 72% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 15% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Domaniecki Sławomir posiada 50 udziałów, które stanowią 100% firmy.