WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE WRAZ Z INNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU. JEŻELI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY, SPÓŁKĘ REPREZENTUJE JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.
Badania marketingowe: dostarczanie informacji rynkowych
Windykacja: efektywne odzyskiwanie należności
Help Desk: wsparcie dla klientów 24/7
Call Center House to organizacja specjalizująca się w szerokim zakresie usług telemarketingowych oraz obsługi klienta. Ze swoją ofertą, firma trafia do klientów poszukujących efektywnych sposobów na zwiększenie sprzedaży oraz utrzymanie lojalności swoich odbiorców. Posiadają zespół ekspertów, którzy potrafią dotrzeć do precyzyjnie określonej grupy docelowej, co przekłada się na konsekwentny wzrost wyników sprzedażowych ich klientów. Call Center House oferuje kompleksową obsługę infolinii, co pozwala firmom na skupienie się na swoim podstawowym biznesie, ze wsparciem profesjonalistów w zakresie obsługi posprzedażowej. Dodatkowo, realizują badania marketingowe, umożliwiające dokładne poznanie potrzeb rynku oraz postaw konsumentów. W zakresie windykacji, organizacja podchodzi do tematu z myślą o efektywności i minimalizacji kosztów. Call Center House wyróżnia się również możliwością zapewnienia wsparcia klientom przez pomocą funkcji Help Desk, co stanowi kluczowy element skutecznej obsługi klienta.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Call center house osiągnęła 12 065 087 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 12 061 480 zł. Pozostałe przychody to 3606 zł.
Całkowite koszty wyniosły 11 242 928 zł.
Zysk netto wyniósł 818 553 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 236 617 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 12 065 087 zł w 2023 roku.
• 9 123 740 zł w 2022 roku.
• 704 206 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 36 229 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 818 553 zł w 2023 roku.
• 814 408 zł w 2022 roku.
• 112 521 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Call center house wynosi 1,02 mln zł.
EBITDA Call center house wynosi 1,02 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
62 305 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 017 330 zł w
2023 roku.
• 906 327 zł w
2022 roku.
• 140 998 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
63 328 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 023 591 zł w
2023 roku.
• 911 796 zł w
2022 roku.
• 141 454 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Call center house wynosi 11 895 164 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
577 562 zł a 30 162 716 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 588 549 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 11 895 164 zł w 2023 roku.
• 10 138 432 zł w 2022 roku.
• 1 723 847 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Call center house wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,010% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 3 450 478
zł.
Koszty operacyjne Call center house wyniosły 11 044 150
zł.
Wynagrodzenia stanowią 31%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
710 088 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 3 450 478 zł w 2023 roku
• 2 582 848 zł w 2022 roku
• 180 106 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
31% w 2023 roku
•
31% w 2022 roku
•
32% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Call center house wyniosła 1 809 860 zł.
a
ktywa trwałe to 112 109 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 697 751 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 809 860 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 770 083 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 039 777 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 264 561 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 809 860 zł w 2023 roku.
• 1 921 955 zł w 2022 roku.
• 1 665 860 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 45%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 106%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Call center house wyniosły 1 039 777 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 809 860 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 57%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 327 822 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 039 777 zł w 2023 roku
• 857 546 zł w 2022 roku
• 593 474 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 17.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 57% w 2023 roku
• 45% w 2022 roku
• 36% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Call center house wykazała przychody na poziomie 12 065 087 zł.
Organizacja zarobiła 1 020 935 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 202 382 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 818 553 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 27 099 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 202 382 zł w 2023 roku
• 95 318 zł w 2022 roku
• 28 566 zł w 2021 roku