SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE 2 (DWÓCH) CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB 1 (JEDNEGO) CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Arteria Customer Services to renomowana organizacja, specjalizująca się wkompleksowych rozwiązaniach z zakresu call center i contact center. Działająca od 1999 roku, firma należy do Grupy Kapitałowej Arteria SA - jednej z największych grup kapitałowych w Polsce, oferującej wielowymiarowe wsparcie procesów sprzedaży i obsługi klienta. Arteria CS obsługuje klientów z różnych branż, takich jak energetyka, finanse, kosmetyki i telekomunikacja, realizując usługi za pośrednictwem wielu kanałów komunikacyjnych, w tym telefon, SMS, e-mail, web chat, wirtualny doradca oraz media społecznościowe. Firma kładzie duży nacisk na innowacyjne rozwiązania oraz na rozwój pracowników, oferując im nieograniczone możliwości rozwoju zawodowego. Różnorodność zleceń pozwoliła Arteria CS zdobyć bogate doświadczenie w organizacji i zarządzaniu projektami, a także w specyficznej wiedzy branżowej, dostosowanej do działalności ich klientów. Współpracując z licznymi liderami branżowymi, firma zapewnia profesjonalne usługi, wspierając strategiczne cele biznesowe swoich partnerów.
W skrócie
Usługi call center i contact center
Obsługa klienta, telemarketing, sprzedaż
Badania, ankiety, doradztwo
Szkolenia z zakresu obsługi klienta
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Arteria customer services osiągnęła 79 798 435 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 78 170 918 zł. Pozostałe przychody to 1 627 516 zł.
Całkowite koszty wyniosły 78 250 477 zł.
Strata netto wyniosła 79 559 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 12 672 789 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 79 798 435 zł w 2023 roku.
• 67 125 646 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 300 333 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -79 559 zł w 2023 roku.
• -379 892 zł w 2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Arteria customer services wynosi 53 198 956 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 199 496 087 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 8 448 526 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 53 198 956 zł w 2023 roku.
• 44 750 430 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Arteria customer services wynosi 0,68%. To oznacza, że firma ma szansę 0,68% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,950% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,68% w 2023 roku.
• 1,63% w 2022 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Arteria customer services wyniosła 33 091 701 zł.
a
ktywa trwałe to 17 926 386 zł.
a
ktywa obrotowe to 15 165 314 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 33 091 701 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -668 330 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 33 760 031 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -9 332 983 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 33 091 701 zł w 2023 roku.
• 42 424 684 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 12%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -163.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Arteria customer services wyniosły 33 760 031 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 33 091 701 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 102%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -8 881 465 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 33 760 031 zł w 2023 roku
• 42 641 496 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 102% w 2023 roku
• 101% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Arteria customer services wykazała przychody na poziomie 79 798 435 zł.
Organizacja zarobiła 136 302 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 215 861 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -79 559 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 158% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -15 741 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 215 861 zł w 2023 roku
• 231 602 zł w 2022 roku