SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Contact Center to wszechstronny dostawca usług call center, który od 1999 rokudostarcza rozwiązania z zakresu telemarketingu oraz obsługi klienta dla firm zarówno w Polsce, jak i na rynkach międzynarodowych. Firma specjalizuje się w telefonicznej sprzedaży produktów i usług, zarządzaniu należnościami, a także szeroko pojętym wsparciu sprzedaży, w tym generowaniu leadów i umawianiu spotkań. Dzięki nowoczesnej infrastrukturze technologicznej oraz współpracy z branżowymi liderami, Contact Center zapewnia wysoką jakość usług dostosowaną do indywidualnych potrzeb klientów biznesowych.Oferta firmy obejmuje także usługi back office, obsługę programów lojalnościowych, infolinię oraz serwisy informacyjne. Contact Center zajmuje się również badaniami marketingowymi, realizowanymi za pomocą technik CATI, oraz przeprowadzaniem ankiet telefonicznych i badań NPS.Wieloletnie doświadczenie oraz szeroki zakres działania pozwoliły Contact Center zyskać zaufanie wielu klientów z różnych branż. Firma może pochwalić się ponad 4500 pracownikami oraz 14 lokalizacjami call center, co czyni ją jedną z największych i najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce w tej dziedzinie. Dodatkowo, Contact Center zapewnia obsługę w wielu językach, w tym niemieckim i francuskim, co pozwala na realizację projektów międzynarodowych.W ramach swojej działalności Contact Center oferuje różnorodne modele współpracy, publikując szczegółowe case studies i referencje od zadowolonych klientów. Firma angażuje się w liczne projekty i innowacje, takie jak wdrażanie chatbotów i voicebotów, zwiększając efektywność oraz elastyczność świadczonych usług.
W skrócie
Outsourcing telemarketingu i obsługi klienta
Wsparcie sprzedaży i generowanie leadów
Badania marketingowe i ankiety telefoniczne
Zarządzanie należnościami i windykacja telefoniczna
Multijęzyczne call center i wsparcie projektów międzynarodowych
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Contact center osiągnęła 64 307 349 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 64 230 542 zł. Pozostałe przychody to 76 807 zł.
Całkowite koszty wyniosły 62 078 123 zł.
Zysk netto wyniósł 2 152 419 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 6 083 365 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 64 307 349 zł w 2023 roku.
• 65 716 823 zł w 2022 roku.
• 53 049 506 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 342 901 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 152 419 zł w 2023 roku.
• -2 336 051 zł w 2022 roku.
• 5 427 822 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Contact center wynosi 54 707 625 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
3 226 384 zł a 160 768 372 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 5 172 755 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 54 707 625 zł w 2023 roku.
• 45 423 285 zł w 2022 roku.
• 64 512 600 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Contact center wynosi 0,22%. To oznacza, że firma ma szansę 0,22% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,016% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,22% w 2023 roku.
• 4,78% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Contact center wyniosła 16 393 992 zł.
a
ktywa trwałe to 4 352 465 zł.
a
ktywa obrotowe to 12 041 527 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 16 393 992 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4 301 846 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 12 092 147 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 769 153 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 16 393 992 zł w 2023 roku.
• 17 562 643 zł w 2022 roku.
• 17 918 018 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 50%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Contact center wyniosły 12 092 147 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 16 393 992 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 74%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 108 386 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 12 092 147 zł w 2023 roku
• 15 413 216 zł w 2022 roku
• 8 004 719 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 74% w 2023 roku
• 88% w 2022 roku
• 45% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Contact center wykazała przychody na poziomie 64 307 349 zł.
Organizacja zarobiła 2 856 894 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 704 475 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 152 419 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 25% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 104 924 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 704 475 zł w 2023 roku
• 526 985 zł w 2022 roku
• 1 098 614 zł w 2021 roku