SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Competence call center osiągnęła 82 471 052 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 82 449 625 zł. Pozostałe przychody to 21 427 zł.
Całkowite koszty wyniosły 84 177 432 zł.
Strata netto wyniosła 1 727 807 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 12 370 257 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 82 471 052 zł w 2023 roku.
• 72 287 799 zł w 2022 roku.
• 28 952 916 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -45 481 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 727 807 zł w 2023 roku.
• 7 203 562 zł w 2022 roku.
• 2 754 453 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Competence call center wynosi 59 922 347 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 206 177 631 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 9 070 446 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 59 922 347 zł w 2023 roku.
• 82 976 085 zł w 2022 roku.
• 30 887 053 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Competence call center wynosi 0,74%. To oznacza, że firma ma szansę 0,74% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -1,031% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,74% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,37% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Competence call center wyniosła 25 489 509 zł.
a
ktywa trwałe to 5 741 951 zł.
a
ktywa obrotowe to 19 747 558 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 25 489 509 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 6 588 860 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 18 900 649 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3 889 067 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 25 489 509 zł w 2023 roku.
• 30 181 082 zł w 2022 roku.
• 13 502 474 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -26%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Competence call center wyniosły 18 900 649 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 25 489 509 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 74%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 315 459 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 18 900 649 zł w 2023 roku
• 22 221 122 zł w 2022 roku
• 12 746 076 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 26.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 74% w 2023 roku
• 74% w 2022 roku
• 94% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Competence call center wykazała przychody na poziomie 82 471 052 zł.
Organizacja zarobiła -1 470 230 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 257 577 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1 727 807 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -18% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 42 930 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 257 577 zł w 2023 roku
• 2 341 312 zł w 2022 roku
• 507 255 zł w 2021 roku