SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Specjalizuje się w branżach: ubezpieczeniowej, finansowej, telekomunikacyjnej, medialnej, farmaceutycznej, motoryzacyjnej
Oferuje elastyczne rozwiązania w outsourcingu
Call Center Poland to wiodący dostawca usług call i contact center w kraju, z 17-letnim doświadczeniem na rynku outsourcingu. Organizacja koncentruje się na budowaniu długoterminowych relacji z klientami poprzez partnerstwo, co stanowi fundament jej działalności. Call Center Poland wyróżnia się elastycznością w realizacji potrzeb swoich kontrahentów, oferując efektywne rozwiązania oparte na nowoczesnych technologiach i wysoko wykwalifikowanej kadrze. Firma działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku, obsługując różnorodne projekty w jednym z 13 centrów operacyjnych. Doskonałość świadczonych usług została potwierdzona licznymi nagrodami i wyróżnieniami w branży, co czyni ją najbardziej utytułowanym dostawcą usług outsourcingowych w Polsce. Call Center Poland posiada unikalne kompetencje w sektorze ubezpieczeń, finansów, telekomunikacji, mediów, farmacji oraz motoryzacji, co pozwala na skuteczne dostosowywanie się do zmieniających się wymagań rynku.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Call center poland osiągnęła 21 454 221 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 21 454 221 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 18 967 691 zł.
Zysk netto wyniósł 2 486 530 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 509 926 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 21 454 221 zł w 2021 roku.
• 22 703 785 zł w 2020 roku.
• 17 935 935 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1 225 144 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 486 530 zł w 2021 roku.
• 2 608 860 zł w 2020 roku.
• 1 358 756 zł w 2019 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Call center poland wynosi 2,99 mln zł.
EBITDA Call center poland wynosi 3,38 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
1 540 827 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 2 989 690 zł w
2021 roku.
• 3 321 977 zł w
2020 roku.
• 1 186 282 zł w
2019 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
1 495 526 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 3 384 994 zł w
2021 roku.
• 3 739 816 zł w
2020 roku.
• 1 665 107 zł w
2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Call center poland wynosi 28 324 072 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
4 075 136 zł a 53 635 554 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 645 544 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 28 324 072 zł w 2021 roku.
• 29 738 181 zł w 2020 roku.
• 19 602 554 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Call center poland wynosi 0,23%. To oznacza, że firma ma szansę 0,23% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -1,779% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,23% w 2021 roku.
• 0,08% w 2020 roku.
• 0,09% w 2019 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 12 661 766
zł.
Koszty operacyjne Call center poland wyniosły 18 464 531
zł.
Wynagrodzenia stanowią 69%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-161 991 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 12 661 766 zł w 2021 roku
• 12 223 012 zł w 2020 roku
• 10 062 912 zł w 2019 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
69% w 2021 roku
•
63% w 2020 roku
•
61% w 2019 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Call center poland wyniosła 10 507 982 zł.
a
ktywa trwałe to 2 183 241 zł.
a
ktywa obrotowe to 8 324 741 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 10 507 982 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5 433 515 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 074 467 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -454 299 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 10 507 982 zł w 2021 roku.
• 8 266 807 zł w 2020 roku.
• 9 781 604 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 24%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 46%.
Marża operacyjna wyniosła 14%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 68.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Call center poland wyniosły 5 074 467 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 10 507 982 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 48%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1 546 383 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 074 467 zł w 2021 roku
• 2 710 963 zł w 2020 roku
• 6 834 619 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 10.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 48% w 2021 roku
• 33% w 2020 roku
• 70% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Call center poland wykazała przychody na poziomie 21 454 221 zł.
Organizacja zarobiła 2 988 258 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 501 728 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 486 530 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 17% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -150 559 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 501 728 zł w 2021 roku
• 671 578 zł w 2020 roku
• 90 262 zł w 2019 roku