SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ: 1) W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE; 2) W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY Z PROKURENTEM.
Organizacja Call center poland osiągnęła 21 880 791 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 21 879 935 zł. Pozostałe przychody to 855 zł.
Całkowite koszty wyniosły 21 724 334 zł.
Zysk netto wyniósł 155 601 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 5 335 004 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 21 880 791 zł w 2023 roku.
• 16 545 786 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -52 723 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 155 601 zł w 2023 roku.
• 208 325 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Call center poland wynosi 220 tys. zł.
EBITDA Call center poland wynosi 612 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
605 711 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 220 228 zł w
2023 roku.
• -385 482 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
596 861 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 611 507 zł w
2023 roku.
• 14 647 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Call center poland wynosi 17 457 734 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 556 011 zł a 54 701 976 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 314 895 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 17 457 734 zł w 2023 roku.
• 14 142 839 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Call center poland wynosi 0,39%. To oznacza, że firma ma szansę 0,39% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,166% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,39% w 2023 roku.
• 0,22% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 16 114 570
zł.
Koszty operacyjne Call center poland wyniosły 21 659 707
zł.
Wynagrodzenia stanowią 74%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
4 444 427 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 16 114 570 zł w 2023 roku
• 11 670 143 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
74% w 2023 roku
•
71% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Call center poland wyniosła 8 052 050 zł.
a
ktywa trwałe to 3 208 712 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 843 328 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 10 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8 052 050 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 997 514 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 054 536 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 657 188 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8 052 050 zł w 2023 roku.
• 6 394 862 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Call center poland wyniosły 5 054 536 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8 052 050 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 63%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 698 362 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 054 536 zł w 2023 roku
• 3 356 174 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 10.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 63% w 2023 roku
• 52% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Call center poland wykazała przychody na poziomie 21 880 791 zł.
Organizacja zarobiła 209 755 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 54 154 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 155 601 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 26% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 25 313 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 54 154 zł w 2023 roku
• 28 841 zł w 2022 roku