Sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami
(47.9)
Podsumowanie
organizacji
7214
całkowite przychody
39,8 mld
przeciętny przychód
439 tys.
przeciętny zysk
7 tys.
Opis:Grupa 47.9 obejmuje sprzedaż detaliczną prowadzoną poza fizyczną siecią sklepów,...straganów i targowisk. Skupia się na metodach sprzedaży, które wykorzystują różnorodne formy interakcji z klientem, od sprzedaży internetowej po bezpośrednią sprzedaż. Zawiera dwie główne podklasy, które zajmują się sprzedażą wysyłkową oraz pozostałą sprzedażą detaliczną nie występującą w innych kategoriach. Pierwsza podklasa koncentruje się na sprzedaży detalicznej prowadzonej przez internet oraz na zamówienie pocztowe, obejmując różnorodne kanały jak telewizja, radio oraz telefon. Druga podklasa zawiera sprzedaż detaliczną prowadzoną w sposób nietypowy, czyli przez domokrążców, z automatów sprzedających a także sprzedaż paliw dostarczanych bezpośrednio do klienta oraz działalność domów aukcyjnych prowadzoną poza fizycznymi sklepami. Ważnym elementem tej grupy jest różnorodność metod sprzedaży oraz wyłączenie z niej konkretnych typów sprzedaży produktów motoryzacyjnych prowadzonych przez internet.
W skrócie
Sprzedaż bez fizycznych lokalizacji.
Sprzedaż wysyłkowa i internetowa.
Nietypowe metody sprzedaży detalicznej.
Wyłączenie sprzedaży motoryzacyjnej przez internet.
Rozmiar branży
W branży jest 7214 organizacji.
Wszystkie firmy w branży generują łącznie 39,75 mld zł.
Liczba organizacji w branży rośnie średnio o około 578 firm rocznie.
Całkowite przychody branży zwiększają się o 5,6 mld zł rocznie.
Średnia roczna stopa wzrostu (CAGR) wynosi 22.5%.
Rozkład geograficzny
Największe firmy
Największa organizacja w branży to Answear.com. Firma generuje 1,27 mld zł przychodu.
Druga największa organizacja w branży to Bonprix. Przychód organizacji wynosi 1,09 mld.
Trzecie największe przychody osiąga Arvato Polska. Jej sprzedaż opiewa na 952 mln.