eCommerce Factory SA jest wiodącym graczem w branży handlu internetowego w Polsce.Firma z pasją tworzy wyspecjalizowane sklepy internetowe, koncentrując się na kilku kluczowych segmentach rynku. Ich flagowymi markami są Bezokularow.pl, specjalizujący się w soczewkach kontaktowych, oraz wOkularach.pl, oferujący szeroką gamę okularów przeciwsłonecznych i oprawek. Niedawno do ich portfolio dołączył Dentilove.pl, sklep z produktami do higieny jamy ustnej, który oferuje szczoteczki, pasty do zębów oraz różnorodne akcesoria do poprawy codziennej higieny.eCommerce Factory optymalizuje procesy logistyczne, marketingowe i obsługi klienta, ze szczególnym naciskiem na efektywność. Firma koncentruje się na tworzeniu rozwiązań, które maksymalizują rezultaty biznesowe, jednocześnie podnosząc jakość życia klientów poprzez łatwiejsze i szybsze zakupy online. Firma jest otwarta na współpracę z właścicielami produktów o wysokiej marży, zwłaszcza tych, które charakteryzują się powtarzalnymi zakupami.Bezokularow.pl, jedno z największych osiągnięć firmy, oferuje markowe i oryginalne soczewki kontaktowe. Wokularach.pl przyciąga klientów modnymi oprawkami oraz wysokiej jakości soczewkami okularowymi. DentiLove.pl, sklep z produktami do higieny jamy ustnej, powstał z miłości do zdrowego uśmiechu i oferuje produkty od znanych producentów. Firma ma również w swoim portfolio Alesoczewki.com oraz ŚwiatSoczewek.com, które skierowane są do poszukiwaczy okazji i oferują szeroką gamę produktów w atrakcyjnych cenach.Misją eCommerce Factory jest ułatwienie życia Polaków poprzez dostarczanie produktów poprawiających komfort i zdrowie, oraz zapewnienie przyjemnych zakupów online.
Optymalizacja procesów logistycznych, marketingowych i obsługi klienta
Współpraca z producentami wysokomarżowych produktów o powtarzalnych zakupach
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Ecommerce factory osiągnęła 76 211 645 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 76 049 217 zł. Pozostałe przychody to 162 427 zł.
Całkowite koszty wyniosły 75 478 313 zł.
Zysk netto wyniósł 570 905 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 7 976 814 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 76 211 645 zł w 2023 roku.
• 70 536 035 zł w 2022 roku.
• 53 093 015 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -95 590 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 570 905 zł w 2023 roku.
• -1 403 368 zł w 2022 roku.
• 878 275 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ecommerce factory wynosi 60 218 717 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
5 709 045 zł a 190 529 112 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 5 636 431 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 60 218 717 zł w 2023 roku.
• 53 723 180 zł w 2022 roku.
• 46 660 125 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ecommerce factory wynosi 0,32%. To oznacza, że firma ma szansę 0,32% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,033% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,32% w 2023 roku.
• 0,55% w 2022 roku.
• 0,17% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Ecommerce factory wyniosła 20 190 555 zł.
a
ktywa trwałe to 1 793 093 zł.
a
ktywa obrotowe to 18 397 462 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 20 190 555 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 9 503 114 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 10 687 441 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 233 467 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 20 190 555 zł w 2023 roku.
• 17 620 932 zł w 2022 roku.
• 19 770 192 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 6%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Ecommerce factory wyniosły 10 687 441 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 20 190 555 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 53%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 298 913 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 10 687 441 zł w 2023 roku
• 8 688 723 zł w 2022 roku
• 9 434 614 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 53% w 2023 roku
• 49% w 2022 roku
• 48% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Ecommerce factory wykazała przychody na poziomie 76 211 645 zł.
Organizacja zarobiła 570 905 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 570 905 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -45 746 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Ecommerce factory wykazała zysk netto większy niż 92% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 47% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki