ECOMMERCE FACTORY SPÓŁKA AKCYJNA KRS
0000413308
NIP
7842472648
REGON
301637411

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
20,2 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
76,2 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
571 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
60,2 mln
Info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
ŻYDOWO
Adres
UL. OJCA ŚWIĘTEGO JANA PAWŁA II, 21
Kod pocztowy
62-241
Rejestracja
2012-03-06
Rozpoczęcie działalności
2010-12-31
Kapitał zakładowy
900796,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
kontakt@bezokularow.pl
Forma prawna
SPÓŁKA AKCYJNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA
Opis
eCommerce Factory SA jest wiodącym graczem w branży handlu internetowego w Polsce.Firma z pasją tworzy wyspecjalizowane sklepy internetowe, koncentrując się na kilku kluczowych segmentach rynku. Ich flagowymi markami są Bezokularow.pl, specjalizujący się w soczewkach kontaktowych, oraz wOkularach.pl, oferujący szeroką gamę okularów przeciwsłonecznych i oprawek. Niedawno do ich portfolio dołączył Dentilove.pl, sklep z produktami do higieny jamy ustnej, który oferuje szczoteczki, pasty do zębów oraz różnorodne akcesoria do poprawy codziennej higieny.eCommerce Factory optymalizuje procesy logistyczne, marketingowe i obsługi klienta, ze szczególnym naciskiem na efektywność. Firma koncentruje się na tworzeniu rozwiązań, które maksymalizują rezultaty biznesowe, jednocześnie podnosząc jakość życia klientów poprzez łatwiejsze i szybsze zakupy online. Firma jest otwarta na współpracę z właścicielami produktów o wysokiej marży, zwłaszcza tych, które charakteryzują się powtarzalnymi zakupami.Bezokularow.pl, jedno z największych osiągnięć firmy, oferuje markowe i oryginalne soczewki kontaktowe. Wokularach.pl przyciąga klientów modnymi oprawkami oraz wysokiej jakości soczewkami okularowymi. DentiLove.pl, sklep z produktami do higieny jamy ustnej, powstał z miłości do zdrowego uśmiechu i oferuje produkty od znanych producentów. Firma ma również w swoim portfolio Alesoczewki.com oraz ŚwiatSoczewek.com, które skierowane są do poszukiwaczy okazji i oferują szeroką gamę produktów w atrakcyjnych cenach.Misją eCommerce Factory jest ułatwienie życia Polaków poprzez dostarczanie produktów poprawiających komfort i zdrowie, oraz zapewnienie przyjemnych zakupów online.
W skrócie
  • Tworzenie wyspecjalizowanych sklepów internetowych
  • Marki: Bezokularow.pl, wOkularach.pl, Dentilove.pl
  • Optymalizacja procesów logistycznych, marketingowych i obsługi klienta
  • Współpraca z producentami wysokomarżowych produktów o powtarzalnych zakupach

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Ecommerce factory osiągnęła 76 211 645 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 76 049 217 zł. Pozostałe przychody to 162 427 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 75 478 313 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 570 905 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 7 976 814 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 76 211 645 zł w 2023 roku.
• 70 536 035 zł w 2022 roku.
• 53 093 015 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -95 590 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 570 905 zł w 2023 roku.
• -1 403 368 zł w 2022 roku.
• 878 275 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Ecommerce factory wynosi 60 218 717 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 5 709 045 zł a 190 529 112 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 5 636 431 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 60 218 717 zł w 2023 roku.
• 53 723 180 zł w 2022 roku.
• 46 660 125 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ecommerce factory wynosi 0,32%. To oznacza, że firma ma szansę 0,32% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,033% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,32% w 2023 roku.
• 0,55% w 2022 roku.
• 0,17% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Ecommerce factory wyniosła 20 190 555 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 1 793 093 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 18 397 462 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 20 190 555 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 9 503 114 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 10 687 441 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 233 467 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 20 190 555 zł w 2023 roku.
• 17 620 932 zł w 2022 roku.
• 19 770 192 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Ecommerce factory wyniosły 10 687 441 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 20 190 555 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 53%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 298 913 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 10 687 441 zł w 2023 roku
• 8 688 723 zł w 2022 roku
• 9 434 614 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 53% w 2023 roku
• 49% w 2022 roku
• 48% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Ecommerce factory wykazała przychody na poziomie 76 211 645 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 570 905 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 570 905 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -45 746 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Ecommerce factory wykazała zysk netto większy niż 92% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 47% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 47% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 43% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 57% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 40% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 47% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki