"MANGO-MEDIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000138620
NIP
5851394958
REGON
192787175

Podsumowanie

aktywa
76 tys.
przychód
124 tys.
zysk
-1,6 mln
wartość firmy
82 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. CYBERNETYKI, 9
Kod pocztowy
02-677
Rejestracja
2002-11-08
Rozpoczęcie działalności
2002-10-01
Kapitał zakładowy
7505100,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE, A W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU ŁĄCZNIE ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "mango-media" osiągnęła 123 738 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 123 738 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 742 805 zł.
Strata netto wyniosła 1 619 066 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -12 934 101 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 123 738 zł w 2022 roku.
• 1 412 031 zł w 2021 roku.
• 4 853 684 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 1 234 431 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 619 066 zł w 2022 roku.
• -1 335 755 zł w 2021 roku.
• -1 253 026 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "mango-media" wynosi 82 492 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 309 345 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -8 622 734 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 82 492 zł w 2022 roku.
• 941 354 zł w 2021 roku.
• 3 235 790 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "mango-media" wyniosła 76 039 zł.
a
ktywa trwałe to 9173 zł.
a
ktywa obrotowe to 66 866 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 76 039 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -36 706 218 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 36 782 257 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -2 722 913 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 76 039 zł w 2022 roku.
• 933 066 zł w 2021 roku.
• 2 262 956 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -2,129%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 4%.
Marża operacyjna wyniosła -115%.
Marża netto wyniosła -1,308%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -414.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -21.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -259.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "mango-media" wyniosły 36 782 257 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 76 039 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 48,373%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -982 099 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 36 782 257 zł w 2022 roku
• 36 020 218 zł w 2021 roku
• 36 014 353 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9613.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 48373% w 2022 roku
• 3860% w 2021 roku
• 1591% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "mango-media" wykazała przychody na poziomie 123 738 zł.
Organizacja zarobiła -1 619 066 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1 619 066 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja "mango-media" wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 49% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 100% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0004%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 49% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 49% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 100% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Studio Moderna Polska posiada 150102 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 01.02.2018 jest Studio Moderna Polska kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 29.09.2017 do 01.02.2018 była Studio Moderna Polska kontrolująca 93% udziałów.
W okresie od 28.06.2017 do 29.09.2017 najwięcej udziałów posiadała Tvn Media . Jej udziały w tym czasie wynosiły 93%.