PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ "TRANS-POL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W UPADŁOŚCI KRS
0000224668
NIP
6912283315
REGON
391073390

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
0
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
1,3 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-90 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
866 tys.
Info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
JAWOR
Adres
UL. DWORCOWA, 8
Kod pocztowy
59-400
Rejestracja
2004-12-22
Rozpoczęcie działalności
2004-11-11
Kapitał zakładowy
6305000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD SPÓŁKI
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA MIĘDZY SEKTORAMI Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI SEKTORA PUBLICZNEGO, W TYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO LUB SAMORZĄDOWYCH OSÓB PRAWNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1. W PRZYPADKU POWOŁANIU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST SAMODZIELNIE PREZES ZARZĄDU SPÓŁKI. 2. W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU SPÓŁKI LUB JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU SPÓŁKI Z PROKURENTEM.
Postępowanie upadłościowe
Tak
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA
Branże
Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Ruchome placówki gastronomiczne Transport wodny śródlądowy pasażerski Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana Gimnazja, licea ogólnokształcące i profilowane Pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność związana z tłumaczeniami Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Pozaszkolne formy edukacji z zakresu nauki jazdy i pilotażu Działalność śródlądowych agencji transportowych Sprzedaż hurtowa napojów alkoholowych i bezalkoholowych Przetwarzanie i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych Pola kempingowe Działalność twórcza związana z kulturą i rozrywką Pozostałe badania i analizy techniczne Transport drogowy towarów Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania Produkcja silników i turbin, z wyłączeniem silników lotniczych, samochodowych i motocyklowych Hotele i podobne obiekty zakwaterowania Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek ODPROWADZANIE I OCZYSZCZANIE ŚCIEKÓW Działalność w zakresie informacji turystycznej Transport morski i przybrzeżny towarów Sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych Działalność organizatorów turystyki Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie Pozostała usługowa działalność gastronomiczna Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Zbieranie odpadów Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy Działalność pilotów wycieczek i przewodników turystycznych Transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Działalność agentów i pośredników turystycznych Pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana Przygotowywanie i podawanie napojów Sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych na stacjach paliw Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Produkcja pozostałych części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli Działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Sprzątanie obiektów Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany Pozostała pomoc społeczna z zakwaterowaniem Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Transport morski i przybrzeżny pasażerski

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej "trans-pol" osiągnęła 1 299 586 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 1 299 586 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 1 389 155 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 89 569 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -77 912 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 299 586 zł w 2024 roku.
• 284 148 zł w 2023 roku.
• 1 653 349 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 116 528 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -89 569 zł w 2024 roku.
• 146 847 zł w 2023 roku.
• 1 317 652 zł w 2022 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej "trans-pol" wynosi -90 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej "trans-pol" wynosi -90 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBIT wynosi 91 015 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -89 569 zł w 2024 roku.
• 151 938 zł w 2023 roku.
• 1 354 153 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBITDA wynosi 77 582 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -89 569 zł w 2024 roku.
• 151 938 zł w 2023 roku.
• 1 354 153 zł w 2022 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej "trans-pol" wynosi 866 390 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 3 248 964 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -51 941 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 866 390 zł w 2024 roku.
• 776 821 zł w 2023 roku.
• 6 372 842 zł w 2022 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej "trans-pol" wynosi 5,1%. To oznacza, że firma ma szansę 5,1% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,511% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 5,1% w 2024 roku.
• 15,9% w 2023 roku.
• 1,27% w 2022 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1200 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej "trans-pol" wyniosły 1 389 154 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 0% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi -209 865 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1200 zł w 2024 roku
• 80 458 zł w 2023 roku
• 99 437 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi 8.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 0% w 2024 roku
• 61% w 2023 roku
• 34% w 2022 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej "trans-pol" wyniosła 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -2 841 394 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 841 394 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -982 072 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 0 zł w 2024 roku.
• 92 858 zł w 2023 roku.
• 128 191 zł w 2022 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -7%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -7%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -26.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej "trans-pol" wyniosły 2 841 394 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -588 463 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 841 394 zł w 2024 roku
• 2 844 683 zł w 2023 roku
• 3 026 863 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2024 roku
• 3063% w 2023 roku
• 2361% w 2022 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej "trans-pol" wykazała przychody na poziomie 1 299 586 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -89 569 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -89 569 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 39 358 zł w 2022 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Przedsiębiorstwo komunikacji samochodowej "trans-pol" wykazała zysk netto większy niż 12% organizacji z branży "Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 80% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 38% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 34% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 57% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 12% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2024 były wyższe niż 80% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była ona wyższa niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 był wyższy niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2024 wynosił on 0.1%.


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Tour posiada 8553 udziałów, które stanowią 67.8% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej W Lubinie posiada 1900 udziałów, które stanowią 15.1% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej W Wołowie posiada 1335 udziałów, które stanowią 10.6% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 30.04.2010 jest Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Tour kontrolujący 68% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 26.11.2009 do 30.04.2010 był Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Tour kontrolując 74% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 08.06.2009 do 26.11.2009 najwięcej udziałów posiadał Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Tour . Jego udziały w tym czasie wynosiły 74%.