Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach
(73.12.D)
Podsumowanie
organizacji
65
całkowite przychody
321,1 mln
przeciętny przychód
350 tys.
przeciętny zysk
3 tys.
Opis:Podklasa 73.12.D odnosi się do działalności związanej z pośrednictwem w sprzedaży...czasu lub miejsca na cele reklamowe w różnorodnych mediach, które nie są bezpośrednio zarządzane przez właściciela tych mediów. Celem tej działalności jest umożliwienie potencjalnym reklamodawcom zakupu przestrzeni reklamowej w mediach społecznościowych, witrynach internetowych, aplikacjach mobilnych i innych mniej tradycyjnych kanałach komunikacyjnych. Taki rodzaj pośrednictwa wyróżnia się tym, że nie obejmuje bezpośredniej sprzedaży miejsc reklamowych przez właścicieli tych miejsc, jak również nie obejmuje działań związanych z public relations.
W skrócie
Pośrednictwo sprzedaży miejsca na reklamy
Media społecznościowe i internetowe
Wyklucza sprzedaż przez właścicieli
Wyklucza działania public relations
Rozmiar branży
W branży jest 65 organizacji.
Wszystkie firmy w branży generują łącznie 321 mln zł.
Liczba organizacji w branży rośnie średnio o około 1 firm rocznie.
Całkowite przychody branży zwiększają się o 15,41 mln zł rocznie.
Średnia roczna stopa wzrostu (CAGR) wynosi 4.7%.
Rozkład geograficzny
Największe firmy
Największa organizacja w branży to Ims. Firma generuje 68,14 mln zł przychodu.
Druga największa organizacja w branży to Screen Network. Przychód organizacji wynosi 66,73 mln.