Organizacja Braughman group media outdoor osiągnęła 41 965 508 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 41 933 655 zł. Pozostałe przychody to 31 853 zł.
Całkowite koszty wyniosły 36 514 680 zł.
Zysk netto wyniósł 5 418 975 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 20 982 754 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 41 965 508 zł w 2023 roku.
• 26 627 626 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 2 709 487 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 5 418 975 zł w 2023 roku.
• -1 083 327 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Braughman group media outdoor wynosi 6,66 mln zł.
EBITDA Braughman group media outdoor wynosi 7,13 mln zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Braughman group media outdoor wynosi 54 078 293 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
4 425 390 zł a 104 913 770 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 27 039 147 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 54 078 293 zł w 2023 roku.
• 18 112 910 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Braughman group media outdoor wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,015% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2023 roku.
• 2,74% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 2 237 973
zł.
Koszty operacyjne Braughman group media outdoor wyniosły 35 276 306
zł.
Wynagrodzenia stanowią 6%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
1 118 986 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 2 237 973 zł w 2023 roku
• 1 122 576 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
6% w 2023 roku
•
4% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Braughman group media outdoor wyniosła 14 979 087 zł.
a
ktywa trwałe to 2 234 943 zł.
a
ktywa obrotowe to 12 744 145 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 14 979 087 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5 900 520 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 9 078 568 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 7 489 544 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 14 979 087 zł w 2023 roku.
• 4 879 685 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 36%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 92%.
Marża operacyjna wyniosła 16%.
Marża netto wyniosła 13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 45.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Braughman group media outdoor wyniosły 9 078 568 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 14 979 087 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 61%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4 539 284 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 9 078 568 zł w 2023 roku
• 4 398 139 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 61% w 2023 roku
• 90% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Braughman group media outdoor wykazała przychody na poziomie 41 965 508 zł.
Organizacja zarobiła 6 631 715 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1 212 740 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 5 418 975 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 18% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 606 370 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1 212 740 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Braughman group media outdoor wykazała zysk netto większy niż 94% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 95% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 10%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 91% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 57% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 10%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Pawluk Sławomir
posiada 200 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 19.03.2024 jest
Pawluk Sławomir
kontrolujący 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 15.03.2024 do 19.03.2024:
• Fabisiak Łukasz (50% udziałów)
• Pawluk Sławomir (50% udziałów)
W okresie od 03.01.2022 do 15.03.2024 najwięcej udziałów posiadał Fabisiak Łukasz . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.
Podobne organizacje do
BRAUGHMAN GROUP MEDIA OUTDOOR