Organizacja Braughman group media outdoor led osiągnęła 689 928 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 689 928 zł.
Całkowite koszty wyniosły -454 905 zł.
Zysk netto wyniósł 454 905 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 229 976 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 689 928 zł w 2023 roku.
• 474 373 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 151 635 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 454 905 zł w 2023 roku.
• 467 045 zł w 2022 roku.
• -8380 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Braughman group media outdoor led wynosi -225 tys. zł.
EBITDA Braughman group media outdoor led wynosi -225 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Braughman group media outdoor led wynosi 9 494 225 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 034 891 zł a 38 478 147 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 164 742 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 494 225 zł w 2023 roku.
• 9 196 727 zł w 2022 roku.
• 6 043 295 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Braughman group media outdoor led wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,021% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Braughman group media outdoor led wyniosły 225 313
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Braughman group media outdoor led wyniosła 11 976 608 zł.
a
ktywa obrotowe to 11 976 608 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 11 976 608 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 9 619 537 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 357 072 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3 992 203 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 11 976 608 zł w 2023 roku.
• 16 132 832 zł w 2022 roku.
• 8 069 049 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
Marża netto wyniosła 66%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 22 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Braughman group media outdoor led wyniosły 2 357 072 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 11 976 608 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 20%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 785 691 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 357 072 zł w 2023 roku
• 6 783 100 zł w 2022 roku
• 11 323 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 20% w 2023 roku
• 42% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Braughman group media outdoor led wykazała przychody na poziomie 689 928 zł.
Organizacja zarobiła 464 614 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 9709 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 454 905 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 2% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3236 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 9709 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Braughman group media outdoor led wykazała zysk netto większy niż 89% organizacji z branży "Działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku".
Organizacja wykazała przychód większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 73% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 57% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 96% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 33% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Pawluk Sławomir
posiada 200 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 06.02.2024 jest
Pawluk Sławomir
kontrolujący 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 30.01.2024 do 06.02.2024:
• Fabisiak Łukasz (50% udziałów)
• Pawluk Sławomir (50% udziałów)
W okresie od 24.08.2023 do 30.01.2024 najwięcej udziałów posiadał Fabisiak Łukasz . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.
Podobne organizacje do
BRAUGHMAN GROUP MEDIA OUTDOOR LED