POS MEDIA POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000045938
NIP
5213118490
REGON
016397090

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
2,5 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
12,4 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-2,9 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
8,3 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
AL. ALEJE JEROZOLIMSKIE, 123A
Kod pocztowy
02-017
Rejestracja
2001-09-19
Rozpoczęcie działalności
2000-08-01
Kapitał zakładowy
1436250,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Email
info@posmedia.cz
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Opis
POS Media Poland to wiodąca agencja marketingowo-mediowa, specjalizująca się wshopper marketingu oraz promocji punktów sprzedaży. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, firma skutecznie łączy marki z konsumentami, wpływając na proces zakupowy na etapie sprzedaży. Działalność rozpoczęła w 1998 roku i od tego czasu zdobyła uznanie w sześciu krajach europejskich. POS Media Poland realizuje rocznie ponad 12 000 kampanii reklamowych, dostosowując je do specyficznych potrzeb klientów. Agencja wyróżnia się szerokim zakresem usług, w tym digital signage, influencer marketing oraz produkcję materiałów POS. Zespół ekspertów oferuje kompleksowe rozwiązania, które obejmują zarówno kreatywne aspekty kampanii, jak i techniczne przygotowanie i realizację. Współpracując z prestiżowymi markami, agencja zyskała wiele nagród, co jest potwierdzeniem jej profesjonalizmu i jakości świadczonych usług. Chcąc spełniać oczekiwania swoich klientów, POS Media Poland koncentruje się na tworzeniu efektywnych rozwiązań promocyjnych, które skutecznie oddziałują na decyzje zakupowe konsumentów.
W skrócie
  • Specjalizacja w shopper marketingu i promocji punktów sprzedaży
  • Realizacja ponad 12 000 kampanii rocznie w 6 krajach
  • Zakres usług: digital signage, influencer marketing, produkcja materiałów POS
  • Dostosowanie kampanii do indywidualnych potrzeb klientów
  • Wieloletnie doświadczenie i uznanie w branży marketingowej

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Pos media poland osiągnęła 12 367 229 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 11 789 640 zł. Pozostałe przychody to 577 589 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 14 654 478 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 2 864 839 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -445 876 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 12 367 229 zł w 2023 roku.
• 13 314 187 zł w 2022 roku.
• 8 220 295 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -480 963 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2 864 839 zł w 2023 roku.
• -830 598 zł w 2022 roku.
• -2 364 184 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Pos media poland wynosi 8 317 167 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 30 918 072 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -299 153 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 317 167 zł w 2023 roku.
• 8 876 125 zł w 2022 roku.
• 5 480 197 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Pos media poland wynosi 7,0%. To oznacza, że firma ma szansę 7,0% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,928% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 7,0% w 2023 roku.
• 2,20% w 2022 roku.
• 21,7% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Pos media poland wyniosła 373 358 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 133 114 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 240 244 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła -403 962 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -2 843 057 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 439 094 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -297 358 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 535 558 zł w 2023 roku.
• 4 102 582 zł w 2022 roku.
• 3 645 327 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -113%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 101%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -11%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -23%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -18.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Pos media poland wyniosły 2 439 094 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 535 558 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 96%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -608 357 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 439 094 zł w 2023 roku
• 5 639 013 zł w 2022 roku
• 5 153 076 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 7.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 96% w 2023 roku
• 137% w 2022 roku
• 141% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Pos media poland wykazała przychody na poziomie 12 367 229 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -2 407 427 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 457 411 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2 864 839 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -19% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 64 422 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 457 411 zł w 2023 roku
• 132 617 zł w 2022 roku
• 84 797 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Pos media poland wykazała zysk netto większy niż 2% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 90% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 82% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 71% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 14% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 19% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 9% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 87% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 94% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 2% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 90% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 82% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 71% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 4%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Pos Media Global Services S.r.o. posiada 1149 udziałów, które stanowią 100% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 13.06.2023 jest Pos Media Global Services S.r.o. kontrolujący 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 01.12.2021 do 13.06.2023 był Pos Media B.v. kontrolując 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 10.10.2018 do 01.12.2021 najwięcej udziałów posiadał Pos Media B.v.. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.