SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU STOWARZYSZENIA UPOWAŻNIONY JEST PREZES DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE BĄDŹ SWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, założone w 1997 roku, odgrywa kluczowąrolę w integracji oraz reprezentacji podmiotów działających w obszarze marketingu i komunikacji w Polsce. Zrzesza 137 firm, które obejmują szeroki wachlarz specjalizacji, w tym agencje full service, mediowe, brand design i consulting, eventowe, interaktywne, a także domy produkcyjne oraz agencje AdTech. SAR dąży do podnoszenia standardów branżowych poprzez promowanie najlepszych praktyk oraz innowacyjnych rozwiązań w marketingu, organizując liczne wydarzenia takie jak konkursy i konferencje. Poprzez działalność badawczą oraz współpracę z ekspertami, stowarzyszenie wspiera rozwój kompetencji członków i podnosi prestiż branży. Dodatkowo, SAR angażuje się w społeczną odpowiedzialność biznesu, co podkreśla ich zaangażowanie w zrównoważony rozwój oraz etykę w marketingu. Dzięki współpracy ze swoimi członkami, SAR eksponuje efektywność działań marketingowych, które przyczyniają się do zyskowności przedsiębiorstw oraz wzrostu gospodarczego kraju.
W skrócie
Zrzesza 137 firm z branży marketingowej
Organizuje konkursy i konferencje promujące najlepsze praktyki
Działa na rzecz rozwoju kompetencji i prestiżu branży
Angazuje się w społeczną odpowiedzialność biznesu
Wspiera innowacyjne rozwiązania w marketingu
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Stowarzyszenie komunikacji marketingowej sa osiągnęła 11 691 967 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 11 382 377 zł. Pozostałe przychody to 309 589 zł.
Całkowite koszty wyniosły 11 217 763 zł.
Zysk netto wyniósł 164 614 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 670 022 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 11 691 967 zł w 2023 roku.
• 9 478 870 zł w 2022 roku.
• 8 788 712 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -10 965 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 164 614 zł w 2023 roku.
• 121 319 zł w 2022 roku.
• 37 178 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Stowarzyszenie komunikacji marketingowej sa wynosi 9 514 570 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 061 468 zł a 29 229 916 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 472 908 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 514 570 zł w 2023 roku.
• 7 742 531 zł w 2022 roku.
• 6 854 873 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Stowarzyszenie komunikacji marketingowej sa wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,007% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2023 roku.
• 0,10% w 2022 roku.
• 0,33% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Stowarzyszenie komunikacji marketingowej sa wyniosła 2 526 200 zł.
a
ktywa trwałe to 505 127 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 021 073 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 526 200 zł.
f
undusz własny to 1 415 291 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 110 909 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 128 783 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 526 200 zł w 2023 roku.
• 1 921 593 zł w 2022 roku.
• 2 725 813 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 12%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Stowarzyszenie komunikacji marketingowej sa wyniosły 1 110 909 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 526 200 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 44%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 35 333 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 110 909 zł w 2023 roku
• 670 917 zł w 2022 roku
• 1 596 456 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 44% w 2023 roku
• 35% w 2022 roku
• 59% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Stowarzyszenie komunikacji marketingowej sa wykazała przychody na poziomie 11 691 967 zł.
Organizacja zarobiła 164 614 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 164 614 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -9022 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku