STOWARZYSZENIE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ SAR KRS
0000177032
NIP
5262397001
REGON
016102001

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
2,5 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
11,7 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
165 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
9,5 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. CZERSKA, 8/10
Kod pocztowy
00-732
Rejestracja
2003-10-21
Rozpoczęcie działalności
1999-10-05
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Email
office@sar.org.pl
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU STOWARZYSZENIA UPOWAŻNIONY JEST PREZES DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE BĄDŹ SWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA
Opis
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, założone w 1997 roku, odgrywa kluczowąrolę w integracji oraz reprezentacji podmiotów działających w obszarze marketingu i komunikacji w Polsce. Zrzesza 137 firm, które obejmują szeroki wachlarz specjalizacji, w tym agencje full service, mediowe, brand design i consulting, eventowe, interaktywne, a także domy produkcyjne oraz agencje AdTech. SAR dąży do podnoszenia standardów branżowych poprzez promowanie najlepszych praktyk oraz innowacyjnych rozwiązań w marketingu, organizując liczne wydarzenia takie jak konkursy i konferencje. Poprzez działalność badawczą oraz współpracę z ekspertami, stowarzyszenie wspiera rozwój kompetencji członków i podnosi prestiż branży. Dodatkowo, SAR angażuje się w społeczną odpowiedzialność biznesu, co podkreśla ich zaangażowanie w zrównoważony rozwój oraz etykę w marketingu. Dzięki współpracy ze swoimi członkami, SAR eksponuje efektywność działań marketingowych, które przyczyniają się do zyskowności przedsiębiorstw oraz wzrostu gospodarczego kraju.
W skrócie
  • Zrzesza 137 firm z branży marketingowej
  • Organizuje konkursy i konferencje promujące najlepsze praktyki
  • Działa na rzecz rozwoju kompetencji i prestiżu branży
  • Angazuje się w społeczną odpowiedzialność biznesu
  • Wspiera innowacyjne rozwiązania w marketingu

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Stowarzyszenie komunikacji marketingowej sa osiągnęła 11 691 967 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 11 382 377 zł. Pozostałe przychody to 309 589 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 11 217 763 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 164 614 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 670 022 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 11 691 967 zł w 2023 roku.
• 9 478 870 zł w 2022 roku.
• 8 788 712 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -10 965 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 164 614 zł w 2023 roku.
• 121 319 zł w 2022 roku.
• 37 178 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Stowarzyszenie komunikacji marketingowej sa wynosi 9 514 570 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 061 468 zł a 29 229 916 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 472 908 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 514 570 zł w 2023 roku.
• 7 742 531 zł w 2022 roku.
• 6 854 873 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Stowarzyszenie komunikacji marketingowej sa wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,007% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2023 roku.
• 0,10% w 2022 roku.
• 0,33% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Stowarzyszenie komunikacji marketingowej sa wyniosła 2 526 200 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 505 127 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 2 021 073 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 526 200 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
f
undusz własny to 1 415 291 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 110 909 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 128 783 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 526 200 zł w 2023 roku.
• 1 921 593 zł w 2022 roku.
• 2 725 813 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 12%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Stowarzyszenie komunikacji marketingowej sa wyniosły 1 110 909 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 526 200 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 44%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 35 333 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 110 909 zł w 2023 roku
• 670 917 zł w 2022 roku
• 1 596 456 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 44% w 2023 roku
• 35% w 2022 roku
• 59% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Stowarzyszenie komunikacji marketingowej sa wykazała przychody na poziomie 11 691 967 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 164 614 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 164 614 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -9022 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Stowarzyszenie komunikacji marketingowej sa wykazała zysk netto większy niż 79% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 94% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 88% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 55% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 39% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 33% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 51% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 42% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 94% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 88% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 55% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.04%.


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do STOWARZYSZENIE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ SA