MEDIAWAVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000311121
NIP
5342399195
REGON
141520894

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
7,1 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
12,8 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
294 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
9,7 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
PIASTÓW
Adres
KOSSAKA, 29
Kod pocztowy
05-820
Rejestracja
2008-08-07
Rozpoczęcie działalności
2008-11-01
Kapitał zakładowy
1000000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
kontakt@soundwave.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTACJI SPRAW SPÓŁKI, SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB DWAJ INNI CZŁONKOWIE ZARZĄDU ŁĄCZNIE, LUB INNY CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Opis
MEDIAWAVE zajmuje się sprzedażą i dystrybucją sprzętu marki Bang & Olufsen od 16lat. Obecnie, firma oferuje szeroką gamę produktów audio, w tym słuchawki, głośniki, zestawy stereo oraz telewizory. Klienci mogą znaleźć w ofercie zarówno modele przenośne, jak i stacjonarne, które łączą w sobie najwyższą jakość dźwięku z eleganckim designem. Wyróżnia ją współpraca z marką Ferrari, co pozwala na wprowadzenie ekskluzywnej kolekcji sprzętu. Bogata oferta obejmuje słuchawki nauszne, dokanałowe, głośniki multroom oraz zestawy stereo, które pozwalają na pełne zanurzenie w muzyce. MEDIAWAVE stawia na komfort użytkowania, oferując darmową dostawę i 30 dni na bezproblemowy zwrot zakupionego sprzętu, co świadczy o wysokiej jakości usług oraz dbałości o zadowolenie klientów.
W skrócie
  • Sprzedaż sprzętu audio Bang & Olufsen
  • Główne kategorie: słuchawki, głośniki, zestawy stereo
  • Ekskluzywna kolekcja z marką Ferrari
  • Darmowa dostawa i 30 dni na zwrot
  • Obsługa klienta oferująca pomoc w doborze produktów

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Mediawave osiągnęła 12 757 021 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 12 747 833 zł. Pozostałe przychody to 9188 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 12 453 936 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 293 897 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 148 481 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 12 757 021 zł w 2023 roku.
• 7 403 505 zł w 2022 roku.
• 7 605 102 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 84 082 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 293 897 zł w 2023 roku.
• 447 982 zł w 2022 roku.
• 466 429 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Mediawave wynosi 9 680 267 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 31 892 551 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 961 585 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 680 267 zł w 2023 roku.
• 6 727 597 zł w 2022 roku.
• 6 935 785 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Mediawave wynosi 0,26%. To oznacza, że firma ma szansę 0,26% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,111% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,26% w 2023 roku.
• 0,51% w 2022 roku.
• 0,82% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Mediawave wyniosła 7 128 504 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 88 667 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 7 039 837 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7 128 504 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -207 691 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 7 336 195 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 707 776 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7 128 504 zł w 2023 roku.
• 6 055 978 zł w 2022 roku.
• 4 813 254 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -142%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -33.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Mediawave wyniosły 7 336 195 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7 128 504 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 103%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 684 529 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 7 336 195 zł w 2023 roku
• 6 557 566 zł w 2022 roku
• 5 762 824 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 103% w 2023 roku
• 108% w 2022 roku
• 120% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Mediawave wykazała przychody na poziomie 12 757 021 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 465 333 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 171 436 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 293 897 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 37% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 171 436 zł w 2023 roku
• 41 024 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Mediawave wykazała zysk netto większy niż 86% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 94% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 95% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 85% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 43% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 48% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 47% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 4% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 95% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 94% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 95% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 85% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.04%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Grochowski Krzysztof posiada 10000 udziałów, które stanowią 100% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 11.08.2022 jest Grochowski Krzysztof kontrolujący 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 18.02.2021 do 11.08.2022 był Grochowski Krzysztof kontrolując 83% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 01.03.2017 do 18.02.2021 najwięcej udziałów posiadał Grochowski Krzysztof . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.