SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE; W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE ALBO CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM;
Organizacja Music marketing osiągnęła 10 838 633 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 10 781 765 zł. Pozostałe przychody to 56 868 zł.
Całkowite koszty wyniosły 10 452 268 zł.
Zysk netto wyniósł 329 497 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 453 581 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 10 838 633 zł w 2023 roku.
• 9 624 403 zł w 2022 roku.
• 1 257 666 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 20 637 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 329 497 zł w 2023 roku.
• 511 394 zł w 2022 roku.
• 52 969 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Music marketing wynosi 354 tys. zł.
EBITDA Music marketing wynosi 354 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
16 229 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 353 891 zł w
2023 roku.
• 574 147 zł w
2022 roku.
• 62 404 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Music marketing wynosi 10 824 198 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 280 457 zł a 27 096 582 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 681 117 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 10 824 198 zł w 2023 roku.
• 10 495 180 zł w 2022 roku.
• 2 700 107 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Music marketing wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,029% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,09% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 383 986
zł.
Koszty operacyjne Music marketing wyniosły 10 427 874
zł.
Wynagrodzenia stanowią 4%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-52 930 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 383 986 zł w 2023 roku
• 91 723 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
4% w 2023 roku
•
1% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Music marketing wyniosła 5 639 379 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 639 379 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 639 379 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 040 609 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 598 770 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 476 954 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 639 379 zł w 2023 roku.
• 4 277 317 zł w 2022 roku.
• 3 445 687 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 11%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Music marketing wyniosły 2 598 770 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 639 379 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 46%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 82 045 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 598 770 zł w 2023 roku
• 1 566 205 zł w 2022 roku
• 1 245 968 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 46% w 2023 roku
• 37% w 2022 roku
• 36% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Music marketing wykazała przychody na poziomie 10 838 633 zł.
Organizacja zarobiła 410 655 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 81 158 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 329 497 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5263 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 81 158 zł w 2023 roku
• 126 485 zł w 2022 roku
• 5233 zł w 2021 roku